Aöf kayıt yenilemeyle ilgili , bu durumu bilen var mı?

Arkadaşlar , çok önemli bir sorum var.. Kesinlikle dalga maksatlı değildir ve ciddi bir sorudur. Bilen yanıtlasın.

Benim 2015-2016 güz döneminde başarısız olduğum " türk vergi sistemi" adlı bir ders var.. Diğer tüm derslerimden başarılıyım ve bu dersi vermeden mezun olamıyorum. Fakat şu varki , kayıt yenileme ve para yatırma işlemi yapmak gerek bahar dönemine ( öğrenim durumumun pasif gözükmemesi için ) fakat ne para yatırabiliorum atmden nede kayıt yenileyebiliyorum :(
çünkü ders , bahar a değil güz dönemine ait..

Aöfün tel nosunu da aradım açılmıo hep meşgule almışlar.. Büroya sordum. Kadın gerek yok dedi ama içime sinmedi. Yahu bilen biri yazsın. Nedir bu durum? Yalvarırım.. Yarın kayıt yenilemenin son günü
Güncellemeler
+1 yıl
16 temmuzdaki tek ders sınavına gireceğim yani.. Soru eksik olmuş.. Ama kayıt yenilemeyemiyorum :(( ağlicam.. Yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen görüş atın :'((
Aöf kayıt yenilemeyle ilgili , bu durumu bilen var mı?
Cevapla