Ygs 3-4-5 denemeleri biraz zor mu yoksa bana mı öyle geldi 😦😧?

Normalde aldığım puandan 25 puan felan düşük aliyorum orta seviye diyor ama bana biraz zor geldi sanki 😧
Ygs 3-4-5 denemeleri biraz zor mu yoksa bana mı öyle geldi 😦😧?
Cevapla