Ailem için istemediğim bir bölüme gittim. Onları nasıl vazgeçirebilirim?

Ben hiçbir zaman çok çalışan bir öğrenci olmadım. Ailem benim için çok çaba sarfetti. En iyi dersaneye gönderdiler. Her şeyi yaptılar. Ama ben yine çalışmadım ve düşük bir puan aldım. Elektirk elektronik mühendisliği bölümünü tercih ettim çünkü ailemi daha fazla üzmek istemedim. Fakat ben bir kızım ve kesinlikle alakam yok bu bölümle. Ben radyo televizyon okumak istiyorum ama Şu an okulu bırakmak, ailemi ikna etmek çok zor. Bana alışmaya çalış demeyin çünkü nefret ediyorum bu bölümden. Aileme ne demeliyim?
Ailem için istemediğim bir bölüme gittim. Onları nasıl vazgeçirebilirim?
Cevapla