maliye bölümündeyim hazırlıktayım hazırlığı geçersem hangi derslerim ingilizce olucak
bir de maliye ingilizce zor mu
bir de maliye ingilizce zor mu
%30 u ingilizceyse tamamen turkce veriyorlar deraleri ayrica dilekceyle tamamen türkce bolume gecebilirsin
Cevap
1Cevap
Bizde hiç yok bosuna okudum
hazırlık okudunuz ve dersleri İngilizce görmediniz mi?
Isteğe bağlı okudum ben
bende isteğe bağlıyım ama derslerin %30 İngilizce :(
Bizde yok intro ders sordum istersen başka bölümden al dediler onlada ben uğraşmak istemedim
maliyede gördügün ingilizce ilkokul ingilizcesi
öyle mi derslerim %30u İngilizce olucak bilmiyorum zor olur mu
yok be basit
nerde okuyon
dokuz eylül.. işte 3-4 İngilizce olucak nasıl olur bilmiyorum :(
okk bb
teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar