Neden hepiniz birilerinin yanında çalışmak istiyorsunuz?

aranızda girişimci olmak isteyen yok mu? hepiniz mi birilerinin kölesi olmak istiyorsunuz? ülkemizde kendi işini kuramazsın , sistem şööyle sistem böyle bahaneleri atmayın bana. binlerce iş veren var. onlar nasıl kendi işerini kurabilmişler. hepsi sıfırdan başlayıp yükselmişler. hakkaten merak ediyorum bu işçi karınca olma aşkı neden?
Güncellemeler
+1 yıl
kime ne anlatıyorum hepinizin kalbine kazınmış bu aşk. kölelikle mutluluklar size. maayş az diye zırlamayı billiyorsunuz hepiniz. hadi selametle
Neden hepiniz birilerinin yanında çalışmak istiyorsunuz?
Cevapla