Makinist (Tren sürücüsü) hakkında ne düşünüyorsunuz sizce iyi bir meslek mi?
Çok İyi Bir Meslek
Orta Seviyeli Bir Meslek
Kötü Bir Meslek
İdare Eder Bir Meslek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
TCDD dışında iş sahası olamadığı için riskli görüyorum.
Cevap
1Cevap
Bence iyidir
Çok İyi Bir Meslek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar