Şu andaki not ortalamasıyla 82 tutturan oğluma su son dakikalarda neler tavsiye edersiniz?
Öğrenci ve velisi olarak neler yapmalıyız?
Öğrenci ve velisi olarak neler yapmalıyız?
Kendisiyle empati kurarak bunu dile getirin,
üzgünse eğer biliyorum 3 puanla kaçırdığın için üzgünsün ama buda büyük bir başarı seninle gurur duyuyorum bizi çok mutlu ettin, bu belgede senin ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor, öbür dönem istediğin takdiri alırsın sonra onu sevdiğinizi söyleyip başından öpün
tabııkı. empatı kurup tabııkı neler neler soylemıyorum ama kendı uzulecek bılıyorum. en yakın arkadası +5le alırken bu -3 le kacırıyor. kendı benden cok uzulucek. ben onun uzuldugune uzulucem :(
o yaşlarda çocuklarda yaşanan durum , empati kurarak içten içe yine işler çocuğunuza , tavırlarıyla o kabuğu kıramasada, içten içi rahat eder rahatlatır, bazı çocuklar inat eder hani konuşmaz , söyle dersin söylemez 2 yaş sendromu gibi, o dıştan küs üzüntüsünü belli eder ama her zaman doğru yaklaşımınız onu rahatlatıyordur
kesınlıkle ama soyle bısey var ödülünü almiicaz :/ cunku yıl ıcınde ne yaptıgını ne yapmadıgını ben cok ıyı bılıyorum. o yuzden bu takdırden zıyade calısmamasının ödülsüzlüğü olucak. yoksa tabııkı sukredıyorum. bu basarı bıle cok guzel
bunu ödüllendirmek de bir nebze doğru değil, hediye almıcaz diyerek şevkini kırmakta olmaz, sonuçta dersleri zayıf gelen bir öğrenci değil, karne için değil ama 'içinizden geldiği için' aldığınız bir hediye onu hem mutlu edecek, hem de 'karne hediyesi aldıııım' diye sevinen arkadaşlarına karşı mahçup duruma düşürmeyecektir. Anne babaları tarafından ödüllendirilerek 'karne hediyesi alınmış' arkadaşlarını gören 'karne hediyesi alınmamış' çocuğunuzun travması da başka bir konu., Ödüllerle başarısını garantilediğini sandığımız çocuklarımızın, ödüllendirmediğimizde verdiğimiz cezalarla başarısını körelttiğimiz kesin
Su cocuklari yarisa sokmayin ya... ben hic okulda kendimi kasmadim kimseye not yalvarmadim kimseyle kiyaslamadim okulun en akilli ogrencisi bile gereksiz bir meslegi sectigine gore bazi seyler nottan ibaret degil insanin aklini o sacma notlarla belirlenmesi sacma
Takdiri kaçırınca ne oluyor ki? O azmini üniversite sınavında göstersin. Takdirmiş teşekkürmüş bunların hepsi formalite.
orası oyle oylede... kendı uzulucek hemde cok uzulucek. bende son sans elınden gelenı yap gıt yalvar hocalarına dıyorum.
3 puan az değil. çok zor. yani sözlülerin yüksek olması belki kurtarır
bencede... bende oyle dıyorum ama ama bakalım gorucez netıceyı :(
Cevap
20Cevap
Takdirin hayatını etkileyecek bir şey olmadığını, teşekkürle geçtiği içinde mutlu olması gerektiğini ve ikinci dönemde daha çok çalışırsa takdir alıp kendini ödüllendirebileceğini anlatmanız gerekir. Okulun bir yarış yeri değil sadece bir şeyler öğrenmek için gittiğimiz bir yer olduğunu anlatmayı da unutmayın.
yasınızı gordum 22 masallah kac yasında evlendınde takdır alacak oglunuz var takdır benım bıldıgım 5. sınıftanmı ne baslıyor ama yasın daha fazladır umuyorum hıc bır problem olmayacagını ılerıde bunu yıne yapıp basarılı bır sekılde takdır alabılecegını anlatmalısın bu bır yarış oglum dıyecek ve her sene bırının galıp gelebılecegını anlatman lazı m
Üzerine gitmediğiniz müddetçe sorun yok. Hediyenim en güzelini alınız ki ; kendisini bir yarışın içerisinde görmesin. Hırs insanın en büyük düşmanıdır, aşılamayın hırsı kafi.
Ne yapılabilirki abicim çeyrek puanla kaçıran çok arkadaşım var. Önemli bir şey mi taktir alt üstü kağıt parçası. Siz ileriye bakın ygs-lysye dikkat edin.
okurum sımdı... anlasılmayan bısey var zaten ramak kalmıs almasına 3 puan ıcın kendını yıyecek ya da hırslanmıs halde degıl. sadece ucuna gelmısken kacırması ve arkadaslarının alması onu uzecek. dolayısıyla, uzulmemesı ıcın tabııkı soylemlerım olucak basarısını desteklıyıcem ama su arada okulda ne yapabılır ne yapabılırız ben bunu soruyorum.
kaçıncı sınıf
3 puan baya diğer derslerin ou rtalaması düşük ise oluyor.
Hiç takdiri kaçırmadım.
Güzelce çalıssın diyorum.
Verimli çalıssın
Senin yapacagın tek şey Güdülemek onu daha iyisi için.
Ders calismayı kendisi istemeli.
Ablam bırakın kaçırsın valla hocalar vermiyo versede çok laf ediyo hiç gelmedi gelmede not için geldi diyolar.
aıklanmayan notlarıda var. onlar acıklanırda 2. yazılının bı tık ustunde alırsa kacırmaz alır. gelırse zaten surprız ama gelmezsede tabııkı canı saolsun.
İnş iyi olur
Ben 83'ten teşekkür alıyorum lise son sınıfım , hiç bir hoca sistem kapandıktan sonra not giremez
sıstem daha kapanmadı :( acıklanmayan notlarıda var. ama su andakı eokul guncellemesıyle takdır 3 puanla gıdıyor :( ha belkı gelırsede sansımıza gelıcek :/
Bidakine daha iyi çalışın bende zamanında 84.96 ile alamamıştım 😄 benim için o kadarda önemli değildi ama nasıl olsa o belge değil benim işeme yatıyazak olan şey puan, o yüzden pek üzelmemistim 😄
84.5 taktir alınmıyormu arkadaşım.
@RossGeller hayır vermediler 8. Sınıftaydım
Lisede oluyor o zaman
@RossGeller bak bunu ınternette buldum
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) takdirname ve teşekkür belgelerinin öğrencilere dağıtımını belirli koşullara bağlamıştır. Öğrencinin herhangi bir başarı belgesi alabilmesi için ön koşul olarak Türkçe dersinden 55.00, diğer derslerin her birinden 45.00 puandan aşağı bir puanı olmamalıdır. Bu şartları sağlayan 5. sınıf öğrencilerinden tüm derslerin dönem ağırlıklı puan ortalaması 70.00-84.99 arasında olanlara "Teşekkür", 85.00 puan ve üstü olanlara da "Takdirname" belgesi verilir.
Takdiri 3 puanla kacirmasi takdiri hak ettigi anlamina gelmiyo zaten. Yakin olsa 85 e cekerlerdi. 77-78 lerden 82 ye cikmistir o. Kirbaclayin kendine gelsin
cabasının netıcesı bu 82 ortalama.77 ler degıl. fıkrıne katılmıyorm ama gorus ıcın tesekkurler. olaya degısık yaklasmıssın.
bırakın kaçırsın 2. dönem düşük gelen derslerine biraz daha önem versin yeter
kacırdıgı vallahı bısey degıl. yargılamam kızmam ama kendı uzulecek emınım.
Ogretmenlerle gorussun not dilensin. biz cok yaptik 😀
haha bende soyledım : )) gıt yalvar senı sozluye kaldırsınlar gıt yalvar dıyorum ama çekınır dıye dusunuyorum : )
İkinci donem olsun ozaman uzmesin kendini 😊
82den takdir kacirdiginiza uzulmemek icin eglenecek biseyler bulum
Buda bir başarıdır. Ancak şunu da bilsin ki 3 puan hiçte küçük bir puan değil ;)
Kurtarmalara girip ortalama yukseltsin belki alir
evet belkı sozluler :/
Dünyanın sonu değil bu ona üzülmemesini söyleyebilirsiniz.
Kaçırınca n'oluyo ki?
bısey olmuyo
kendı uzulecek
yoksa tesekkur gelıyo
Kâğıt parçasına üzülmesin boşa.
öylede en yakın arkadasları alırken kendı alamzsa uzulur
Boş versin ben açık lise mezunu oldum, taktir alamadim lisede hiç. Ama değişen bir şey olmadı.
Motive et bidahakine alabilirsin de ne bilim oglum olmadiki:)
siz oğlunuzun ne kadaar başarılı oldugunu biliyosanız bunu belgeyle belgeletmenin mantığı ne
Buda bir basaridir bence
tabııkı :) cok sukur zayıf bı cocuk degıl
Ozaman dert etcek bir konu yok sanslisin bile
Daha çok çalışmalısın ufaklık :)
Hic bise napcaksiniz önünüzde ki maçlara bakın
Önemli olan Allah'ın takdiri :D
üstüne gitmeyin dersleri sevdirin
hangi dersleri kötü
kotu dersı yok dın kulturu 59 , 2 tanede 72 küsürlu notu var. bunlarda ortalamayı dusuruyor :(
din kültürü 59 nedir ya
saçmalık
valla 59 : ))
aglamasın bidahakıne
Hediye vsvs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar