Tasarım ve Animasyon Bölümü iş olanakları hakkında bilgisi olan var mı...(DETAYYY)?

Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümü okuyorum ve bu yıl son senem. Nerdeyse hiç bilinmeyen bir bölüm oldugu için iş olankları vs gibi bilgiler de genelde nette çıkmıyor veya hepsinde aynı şey çıkıyor.
After Effects
Autodesk Maya
Illustrator
C# c++
Photoshop
Hakkında dersler görüyorum. Yurtdışı veya ülkemizde en mantıklı iş seçimi ne olabilir sizce?

Tasarım ve Animasyon Bölümü iş olanakları hakkında bilgisi olan var mı...(DETAYYY)?
Cevapla