Müzik Kariyerinde İlerlemek İçin Ne Yapmak Gerek?

Öncelikle herkese merhabalar, ilk paylaşımım daha doğrusu sorum olacak bu...

Ben lise öğrencisiyim fakat istediğim bir lisede degilim, haliyle de mutsuzum. Çok derin düşünceler sonucu tek istediğim şeyin, hedefimin müzik olduğuna karar verdim. Gitarla ilgileniyorum, piyano, keman ve vokale de ilgim var fakat kurs imkanım yok bu yüzden şu an sadece gitarda kendi kendime gelişmeye çalışıyorum. Araştırdım ve gördüm ki genel liselerden herhangi bir guzel sanatlar lisesine hiçbir şekilde nakil alınmıyor. Meslek olarak doğrudan müzisyenlik ya da müzik öğretmenliği istiyorum. Bunun icin neler yapmam gerek? Suanki halimle konservatuar kazanma imkanım yok, kapısından sokmazlar. Ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim? Ayrica kafamin bir köşesine Royal Academy of Music takıldı ve kesinlikle katılmak, kazanmak istiyorum ama bir bilgim yok. Katılırsam ve kazanırsam, üniversitem mi olmuş oluyor? Buraya kadar okuyan varsa teşekkür ederim. Her türlü cevaba, öneriye açıgım...
Müzik Kariyerinde İlerlemek İçin Ne Yapmak Gerek?
Cevapla