Bu ayrılmak istiyorum değil. Ama kafam hep onunla ve ilişkimizle meşgul. Geleceğimi ona göre planlıyorum sanki onun için ders çalışıyorum, bazen saatlerce telefonumun yanına yatıp aramasını bekliyorum. Hep acaba şu an nerde napiyo diyorum. Yani kısaca bu adam hayatımın merkezi oldu. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim? ilişkimiz yenide değil 3 yıl oldu.
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılanen bende öyleyim her an onu düşünüyorum her yerde her sekilde gezerken uyumadan hatta düşünmekten sabahladığım günler oldu acaba facede kimle konuşuyor acaba telefonda bana mesaj atmazken kiminle konuşuyor falan diye düşünmekten delircem kendimden korkuyorum artık o ise beni hiç takmıyor geziyor egleniyor hiç umrunda değilim bende onun gibi olmak istiyorum basaramıyorum ne yapsak basarırız ki birbirimize destek olalım canım istersen neler yapabiliriz düşünelim
080 Yorumla- +1 yıl
bende böyleyim iste aradigimda teli mesgul caldiginda cildiriyorum acaba kiminle konusuyor diye sormamak icin zor tutuyorum kendimi. onun hergün baska bi isi oluyo hep mesgul hep biyerlere gitmesi gerekiyo ama ben bütün gün evde onu düsünüyorum napsakki bizde bos zamanimizda yazissakmi kafa dagitiriz :D
- +1 yıl
ya bu benim öbür hesabim :D
Cevap sahibi+1 yılolur canım konuşalım en azından şu oğlanlara birlikte güçlenip harekete geçeriz bizi üzmek neymiş gösteririz:)
- +1 yıl
aynen:) benimkiyle biz 1 saat önce konustuk simdiden sonra ancak yatinca arar zaten. ozamana kadar düsünmeyim onu...
Cevap sahibi+1 yılbende benimki ile 2 saat önce görüştüm misafirliğe gittiler eve gider yatıyrm der ancak derse tabi ben dayanamayıp birazdan mesaj atabilirim o ayrıı:)
- +1 yıl
saknn:) dayan o haber versin bak bakalim napicak senden ses cikmayinca.
Cevap sahibi+1 yılkız dostlarına atabiliyo mesaj bana gelince sıkıldım mesajdan diyor seninki de böyle mi canım bu arada adım selda dayanncam artık zor olsada:)
- +1 yıl
onun telinde hic bi kizin numarasi yok ful erkek:) iliskimizin basinda böyle degildi tabi. cok tartismalarimiz oluyodu hepsini sildirdim. benim adimda ebru
Cevap sahibi+1 yılbende erkek sanıyordum canım kız cıktı bir kaç numara zamanla gördüm avea online işlemlere girerek öğrendim gerceği:( tanıştığıma memnun oldum:)
- +1 yıl
bende memnun oldum canim yasin kac:) gecenlerde telindeki bütün isimleri tek tek gectik bana kim olduklarini anlatti. bilmiyorum yalan söyledigini düsünmüyorum ben. süphelendigim bi durum olursa internetten bütün numaralari cikarir ararim bende vodafondan görebiliyorum aradigi numaralari.
Cevap sahibi+1 yılyaşım 22 canım sevindm en azından senin ki dürüst
- +1 yıl
bnde 22yim. simdi dürüst ama önceden bende bikac seylerini yakalmistim facebook yüzünden ayrilmistik hatta. sonra kapattik hesaplarimizi şu an bi sorun yok cok sükür
Cevap sahibi+1 yılo face sorunu bizdede var zaten benim yok onun var facebook kapatmıyo inat etti yada inat adı altında işine geleni yapıyor burcu ne tatlım seninkinin bu arada şuan ne yapıyorsun içinden mesaj atmak geliyor mu veya o attı mı
- +1 yıl
o mecbur kapatti hesabini cünkü ben hakliydim buna karsi cikacak yüzü yoktu. onun burcu kova, kovalarinda özelliklerini hic sevmiyorum:( seninkinin ne? ben şu an tv izliyorum. Onun şu an starda yetenek sizsinize baktigini biliyorum onun icin icim rahat ne yaptigini biliyrm:) mesaj atmayi düsünmüyorum ondan da ses yok
Cevap sahibi+1 yılabimin burcuda kova haklısın zor insanlardır bnimki boğa tatlım
- +1 yıl
bogalar hakkinda pek bisey bilmiyorum ama kovalara hep macera ararlar sadik olmazlar derler
Cevap sahibi+1 yılbak tatlım şimdi bir olay oldu gelde sinir olma :( bu misafirliğe gitmeden önce ailesi ile foruma gidecekti öyle söyledi bende inandım şimdi iki saat gecti arkadsım aradı seninkini baska bir markette gördüm ailesi ile diye tam markete gitti sonuçta neden yanlış market ismi veriyo anlamadım gitti
- +1 yıl
hmm sonucta yine ailesiyleymis belki yolda fikir degistirmis olabilirler yada dedigi yere gittiler ordan baska bi markete gectiler. sonra konusunca agizini bi ara bakalim naptiniz gittinizmi foruma diye sor. sonra baska naptiniz falan de bak bakalim anlaticakmi. arkadasim aradi sizi görmüs deme hic
Cevap sahibi+1 yıldedim bile canım ilk foruma mı terasa mı gittin aşkım dedim şimdi oda ikisinede dedi neden söylemedin diye giirdim lafa sinir oldum çüünkü:( of bıktım ya aslında bir yandan ayrılmak istyrm ben su bile içsem haber verirken o saklıyor ama çok seviyorum
- +1 yıl
ya cok iyi anliyorum seni aslinda. ayni benim gibisin. böyle olunca bende birdaha haber vermicem diyorum kendi kendime... ama sinirim gecince yine ayni oluyorum. bunlar ayrilmak icin sebep degil bizim sorunumuz onlari 24 saat düsünmek :(
Cevap sahibi+1 yılevet canım nasıl düzelcez biz nasıl kurtulcaz bu hayattan bu düşünüp durmaktan dua ediyorum hergün allsh büyük yardım ediyor dayanma gücü veriyor ama bir yere kadar ya hiç psikolog yok mu ki bu kızlar soruyorda:) keske olsa bir erkeğin neden böyle davrandığını bize anlatsa bizim düzelmemizi sağlasa
- +1 yıl
simdi böyle bir soru acsam burda herkes rahat birak adami nefes alsin digcek :D valla canim bende bilimyorum ister istemez yine aklima geliyo hepsinin üstüne bide benim kiskancligim var o stara bakiyorya şu an bende bakiyorum güzel bi kiz cikinca sinir oluyorum oda begeniyormu diye offffff bu iliski tam bi dert.
erkek arkadasin kac yasinda
Cevap sahibi+1 yılaynı ben :) hangi kanalı izlerse onu izlerim yetenek sizsinizde arkada göstrilen kızlar oluyor ya catlıyorum ya begenirse diye 24 canım senin ki bu arada senin burcun ne tatlım
- +1 yıl
hahaha :D aynen hep kizlari cekiyorlar sinir oluyorum benim sevgilimde 24:) burcum basak özelliklerini tasiyorum
Cevap sahibi+1 yılbenimde yengeç :) bende özeliklerni tasıyrm çok duygusalım :) bak şimdi aşkım kapışmak diye iletişim uzmanı var onun yazılarını okudum erkeğe laf söylemeden diyeceğinizi diyin falan diyor bende aşkım sana güveniyorum birdaha kırmaz yalan söylemezsin falan dedim senii çok seviyorum dedim insan bir mesaj atar sustu hala mesaj yok 15 dakişkadr bozuk bunlar birsey olmuş erkeklerin birçoğuna
- +1 yıl
evet bunu bende duymustum ben sana güveniyorum sen yapmazsin falan degince bu etkili oluyormus erkeklerde. ama hic deneyemedim cok kontrolsüzüm sinirlenince saydiriyorum:) ayy ne sinir bozucu mesajin yanitsiz kalmasi insani pisman ediyorlar böyle
Cevap sahibi+1 yılevet canım bin pişman ediyorlar hemde bak canım bir karar verelim kendimizi tutamıyoruz doğru ama birlikten kuvvet doğar bu atasözünü uygulayalım mesaj atmayalım ilgisz olalım girebildiğimiz her gün girip birbirimize bugun neler yaptık haber verelim böyle ömür geçmz çünkü ya giderlerse korkusu işle bu kezde biz onlara onlar gibi davranalım zaten gidecekleri varsa bizde biran önce acımızı yasar hayata atılırız tekrar ne dersin zor olacak bizim gibi çok düşünenler için ama yapmk zorundayız
- +1 yıl
bende senin gibi düsünüyorum canim bencede bunu yapalim. buraya yazariz ozaman. bak saat kac oldu hala bi ses yok. ama bende aramicam. siz nekadar süredir birliktesiniz bunuda ögrenelim bizim 3 yil oldu
Cevap sahibi+1 yılgeç yazdım kusura bkma canım abim çagırmıştı biz 2 yıl olacak nisanda tatlım evet uygulayalım mutlka olmyck böyle acıda ceksek olan bize oluyo insan bir bende seviyorum demez mi demedi onlar takmazken neden biz atalım ki
- +1 yıl
olsun canim iyi ikimizinkide uzun iliski aynen öyle onlar böyle davraniyor ama biz yinede seviyoruz hicbisey eksilmiyo ozaman biz onlar gibi davranmaktan neden korkalim ki. onlarda aynisini yasasin. ben burda birkere bi soru acmistim biranda ilgiyi kiskanmayi kessem ona hicbi sekilde belli etmesem nolur diye, erkekler sey demisti noldu acaba ayrilmak mi istiyo diye süphelenir diyorlardi. süphelensinlerde biraz korku sarsin onlari dimi ama:)
Cevap sahibi+1 yılaynen öyle canım onlar korksun biraz fakat ben kendimi çok zor tutan biriyim deliririm düşünmekten o yüzden bir taktik bulmam lzım allaha şükür senin face derdin yok bende oda var :) o yüzden güç verelim birbirimize umarm bu uygulama sonucunda emelimize ulaşabilirizde artık mutlu oluruz
- +1 yıl
ya bu adam hala aramadi beni deli olucam bende zor tutuyom şu an kendimi face derdim yok ama dert yine cok :D ama kesin kararliyim aramak yok haber vermekte yok merak ediyorsa arasin ögrensin naptigimi insallah ise yarar
Cevap sahibi+1 yılinş canım benimkide aramadı gizli faceden kontrol edyrm bende yetmedi eski sınıf arkadası kız var cok guzel ona bakıyorum kıskandım:)
- +1 yıl
kendine eziyet etmeyi seviyorsun benim gibi:)
Cevap sahibi+1 yılcanım aklıma bişy geldi ikimzde olur farketmez ama eger ikinci bir soru acma hakkın var ise falan yada bende var mı bilmiyorum buraya acalım yazalım sevgilisi birden ilgisizleşen aramayan önemsemeyen kızlar gelin birlik olalım hep birlikte el ele verelim güçlenelim diye birşey acalım belki daha cok kendimizi tutabiirz ortak dertliler ile ne dersin
Cevap sahibi+1 yılgaliba aklı kayarmı diye düşünüyrm işte aptl gibi o bni düşünmezken
- +1 yıl
kusura bakma canim yazamadim benimki aradi:) yarim saat konustuk simdi. naptin dedim yarismayi izledikten sonra yattm resimlerimize baktim dedi:) biz baya bi uzagizda. böyle resimlerle özlemimizi gideririz bazen. yalan söylemediyse bu güzel bisey bazen bos yere kafaya taktigimi düsünüyorum:) neyse yinede devam... vallah canim benim soru hakkim kalmadi bu hesaptanda daha soramiyorum ama iyi fikir bunu yarin yapabiliriz
Cevap sahibi+1 yılsorun değil canım sevindm senn adına benimkinden 3 saattr haber yok misafrlkte ama yazabilirdi sonuçta:( bu saatte kadar otururlarmı onuda bilmyrm inat ettim yazmıyorum benim diğer hesapta vardı hakkım sanırım istersen acayım ben yada yarını beklerz farketmz canım
Cevap sahibi+1 yıldiğer hesaba bktım oradada beklemem lazım :) iki saat yani en iyisi yarın acmk soruyu canım
- +1 yıl
bu saate kadar nasil bi misafirlikmis ki bu eve dönmediginden eminmisin. ararmi eve gelince. yazma zaten son mesaji sen attin cevap bile gelmedi. ben az önce telefonda yarin napicani sordum ögrendim ki yarin acaba napiyo diye kara kara düsünmeyim. yarin aramicamya ;)
aslinda simdi sormamiz daha uygun olur bütün ergenler yatmistir :D 20 yas üstü insanlardan yorum aliriz
Cevap sahibi+1 yılbilmiyrm artık nasıl misafirlik yani insan bir tane olsa atar mesaj atmıcam atmıyorum içimden kaynar sular akıyor resmn mideme bile bulantı girdi ama yaptıgı ayıp kesin eve dönmüştr facededir rahatsz etmiyim diye yazmıyordur yatarkn yazar bz eve geldk yatyrm der geçer :( bnde bktım diğr hesapta iki saat var soru yayınlayabilmem için canım
- +1 yıl
ozaman yarin yapariz. benimki cok sükür her gece yatinca mutlaka arar. ben uyuyosamda uyandirir. ama benim sorun ettigim sey gün icinde umursamiyo olmasi. ben ona tartisirken sunu derim mesala "bana hep günün son saatini ayirmandan biktim" cünkü gercekten öyle gün icinde saatlerce haber alamiyorum bazen, beni hep günün son saatlerine erteliyor. seninki geceleri böyle bi mesajla bitirdigine göre uzun telefon konusmalariniz olmuyor galiba. birbirinize yakinsiniz galiba sık sık bulusurmusunuz
Cevap sahibi+1 yıltelefonla konuşmayı sevmyrmuş öyle diyor aynı şehirdeyiz biz haftada bir olmazsa iki hafta içinde buluşuyoruz telefon konuşmamız olmuyor o yüzden sende haklısın cok sona bırakıyor seni ama en azından arıyıp sesini duyuyor sıkılmıyor senden ben artık dayanamıcam bu kadar saat oturmzlr cünkü yatyrm dicem
Cevap sahibi+1 yılattım ben yatyrm diye mesaj yok aslında mutlka yatarkn iyi uykulr derdi ne oldu acabada sustu :(
- +1 yıl
telefonla konusmayi sevmiyorsa bile insan sevdigiyle konusmak istemez mi? canini sıkmak istemem ama bu bana biraz garip geliyo. bizim gece konusmalarimiz bazen 4 saate kadar sürebiliyor. canim ozaman istiyorsan ara bi sor bakim napmis. ama haber vermesi gerektiginide dile getir
- +1 yıl
ben olsam o telefonu acana kadar arardim
Cevap sahibi+1 yılyazmış şimdi eve geldk şimdi iyi uyklr mck demiş canım zamanında aradk konuşurkn kavga ettik hep o yüzzden sms yapıyo konuşma hakkı isteyince olmaz diyo konuşamazmış falan mesaj atmktanda sıkılıyo zaten hep :( sevmiyor galiba sevmiyorsa niye bırakmıyo sevgililer gününde çok pahalı birsey aldı almazdı sevmese deger vermmese diyorum of cok kötü oldum şimdi
- +1 yıl
bende bazen sevmiyo diyorum ama bana da gecen ay cok pahali bisey aldi hatta evlenme teklifi yapti :S sevmiyo degildir tabiki seviyordur ama ben anlattiklarindan sunu anliyorumki 1) heyecan kalmamis iliskinizde 2) erkek arkadasinda kaybetme korkusu yok. Aslinda yazmamaliydin o merak etmeliydi seni. söz verdik 1 saat bile duramadin canim :))
Cevap sahibi+1 yılaslında haklısın yok uygulamam lazım şimdi kalbimi kırdı çünkü:( atmıcam mesaj ona haketmiyor terbiyeszlk yaptı
Cevap sahibi+1 yıleve geldk deyince bende yattın mı aşkm yazdım bekledim gtmedi mesj herhalde diye tekrar yolladım bana hem yattım diyorsun hala mesaj atıyrsun yatıyrm dedi bende sadece sordum ne var bunda dedim hadi yat uyu ii geceler dedi gecti:(
- +1 yıl
bencede atma artik hatta yarin cikabilirsen disari cik arkadaslarla bulus biseyler yap seni sordugunda disarda ol evde olma
Cevap sahibi+1 yıluyuduğunada inanmıyorum çünkü uyusa mesaj atmazdı hiç bu arada sevindm çok güzel maşallah diyeyim nazar değmesin evlenme teklf etmşse gercektren cok seviyor seni düşünme bence sen hiç sevmiyor mu diye tatlım dediğin gibi kaybetmkten korkmuyo söyledi zaten bunu bana
- +1 yıl
aa cok ayip etmis. ya canim senin durumun benimkinden kötüymüs:( sana ayril demiyorum ama ben olsam bunun üzerine arar ve bittigini söylerdim. eger seviyorsa zaten geri dönecektir diye cesaret ederdim bunu. cünkü senin durum vahim.
Cevap sahibi+1 yıltüm arkadaşlarımdan koparttı beni kimsem kalmadı ki zaten olanlarda ya okumaya gitti yada evlendi:(
Cevap sahibi+1 yılherkes aynı şeyi söylüyr zaten ayrılırdım diyor bilmiyorum biraz da mesaj atmadan denicem olmazsa ayrılmk zorundayım cünkü böyle ömür geçmez ki :(
- +1 yıl
dün bi kizla tanistim adi ebru onunla buluscam de:))) seni huzursuz etmek istemem ama böyle bi mesajla ben surdayim ben bunu yapiyorum ben yatiyorum degince sen buna inaniabiliyormusun? sonucta bu mesaji disarda da yazabilir. onun icin konusmak önemli bence ben onun yattigini evde oldugunu duymam lazim
Cevap sahibi+1 yılhaklısın canım olmazsa herseyi denicem en sonunda ayrılcam herseyi sieye cektim her hatasını yüzüğü fırlatmalarımızı kavgaları böyle olunca oda tabi yüz buldu ayrılamam sanıyor cünkü ayrılınca en fazla bir saat ayrı kalıyorum dayanamıyorum o yüzden nasıl olsa cepte dedi benim için şimdi takmıyor en önemli ilk şey iş bulmalıyım sonrada para kazanıp güçlenmeliyim işe kendimi verip onu unutmalıyım yoksa evde oytururken ondan nasıl kopabilirim ki çok zor ve şimdi ayrılırsam uğraşım yok arkadaşım yo
Cevap sahibi+1 yıldelirmek istemiyorum hayata başlayamam bir daha çünkü benim ilk gezdiğim ilk öptüğüm ilk annesi ile tanıştıgım ilk yüzük taktığım ilk hep ilk yani unutamam deli olmk istemiyorum :)
- +1 yıl
bence mutlaka ayrilmalisin. simdi degilse daha sonra yapmalisin. sen ayrilmadigin sürece o degismez ben sana söylim. cünkü bu durumu bende yasadim 4 ay kadar. 2 sene önceydi bu. sonra dayanamadim deli gibi severken bitirdim iliskiyi. afedersin köpek gibi kostu pesimden. yeminler etti seni mutlu edicem dedi. ondan beri beni ciddi anlamda üzmedi hic.
- +1 yıl
oda benim ilkim herseyi onla yasadim biliyorum unutulmaz:( sende onun ilkimisin
Cevap sahibi+1 yılevet canım:(
- +1 yıl
iyimisin? sıkma canini dedigimizi uygulayalim bir süre bakalim. takma kafana onun icinde sana karsi sevgi oldugu sürece bu durumu düzeltmenin bi yolu var demektir.
Cevap sahibi+1 yılbirde ayrıl diyorsun ya düzelecekse hemen ayrılmaya razıyım ama kavga edip kız arkadaşlarını hayatımıza aldığından beri nasıl güvenirim ki bana döneceğine onu teselli ederler bir hafta önce ayrıldm barıştık mesajını okudum kız arkadası ile dertlesmiş kız arama sorma düşünme bir müddet falan demiş ya unutursa onları dinlerse hiç dönmez göz göre göre kaybederim onu
- +1 yıl
ya bende bir kizim ama ben bu kiz milletine hic güvenmiyorum verdigi tavsiyeye bak arama sorma. kizlar fesat olur tehlike olurlar böyle durumlarda. dedigim gibi yarindan itibaren ilgiyi meraki kesiceksin simdilik yapabilceklerin bu. bunu 1 hafta sürdür bakalim bisey digcekmi farkina varcakmi
Cevap sahibi+1 yılyapmak zorundayım mecburum canım yanıyo bu gözyaşlarımın hesabını allaha nasıl verecek bilmiyorum uygulayalım mutlaka aramayalım mesaj atmayalım en iyisi bu sende uygula mutlka canım şimdi mutlusun inş hep mutlu olursunuz ama ne olacagı belli olmz tedbirini almış ol
- +1 yıl
ya yatmadan önce güzelce konustukya, o beni rahatlatti. ama yarin gün icinde yine canim sıkılacak:/ tabiki uygulicam bende bunu. birbirimize yazalim anlatalim ne olup bittigini
Cevap sahibi+1 yılmutlaka canım öğlen giremesemde akşam yazarım buraya hergün yazalım en azından bir hafta gelişme olursa iyi olurda ben pek uygulamayı bilmiyorum mesela ne yapıyorsun dedi diyelim kendiliğinden yazmayıp 20 akika snra mı mesaj atalım yoksa bekleyelim mi bir dahaki mesaj nasıl olacak :)
- +1 yıl
ya ne geldi aklima siz zaten sadece mesajlasiyorsunuz diyelimki yarin napiyorsun diye mesaj atti evde olsanda disardayim geziyorum de gitsin:) evet biraz bekle 20-30 dakka öyle yazki disarda aklinin onda olmadigini düsünsün. görmemisim, telefonla ilgilenemedim falan de. hic cevap yazmazsan sinirlendirmis olursun. naz yap ama abartma bende öyle yapcam :)
Cevap sahibi+1 yılen iyisi duruma göre yapalım benimki birde taklitcidr ne yaparsam karsılığını alırım desene oda atmıcak hiç ayrılırsam başını arıtırım :)artık
- +1 yıl
seviyorsa dayanamaz merak etme :) test et bakalim nolcak... ben seni dinlemeye herzaman hazirim:))
- +1 yıl
selda benim cok uykum geldi artik yarin haberlesiriz ok:) iyi geceler bye bye
Cevap sahibi+1 yılbende seni canım tesekkür ederm hangi şehrde yasıyorsn tatlım inş işe yarar özlerler bizi tek umudumuz bu :)
Cevap sahibi+1 yılbenmde :) iyi uykular canım
- +1 yıl
naptin kiz:) benimki uyaninca bana cagri atmis. ondan 1 saat sonra bende uyandim cagri attim, oda yine cagri atti. simdi yarim saattir sessizlik bakalim nezaman aricak ben aramam:) biz uyaninca genelde öbürüne cagri atariz anlasin diye
Cevap sahibi+1 yılne olsun canım face girdim baktım bir sürü foto paylaşmış pislik :)kızlarda begenmiş:(
- +1 yıl
kendi fotolarimi? sizin fotolarinizda koyuyormu faceye? benimkide avm ye gitmis beni ordan aradi 2 saat önce geziyormus gezsin bakim ._.
Cevap sahibi+1 yılkendi fotosunu canım benikini değil arkadaş olarak ekliyimde seni oradan konuşalım istersen
- +1 yıl
olur ekle
Cevap sahibi+1 yılekledim canım
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılNerde olursan ol hayatının merkezi üstünde oturduğun kıçının ta kendisidir , eğer oraya kaçtıysa , bırak çıkarma o orda mutludur .
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
2Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar