Okuyalım! Kısa boyun ve uzun boyun mesleki hayatta yararları nelerdir?

En basidinden örnek vereyim; Boyu 1.70 den küçük olanlar, hiç bir yere atanamıyorsa, ne polis olabilir ne de asker... Fakat, boyu en az 1.70 olanlar, uzman çavuş, sözleşmeli er, polis vs güvenlik güçlerine eleman olarak atanabilir. Buralarda torpilde aranmıyor yeter ki gel diyorlar. Yani, uzun boyluların her halükade karnı doyması kesin iken, kısa boyluların kesin değildir Her gün bu boya lanet okuyorum. Hukuk mezunları çok fazla torpil yoksa ne kurum avukatı olabilirsin ne de savcı, hakim kaymakam vs... özel avukatlar ise kötü koşullarda çalışıyor. Keşke 8 cm daha uzun olsaydımda, polisliği seçseydim diyorum fakat Allah vermemiş... of of of
Okuyalım! Kısa boyun ve uzun boyun mesleki hayatta yararları nelerdir?
Cevapla