Tabi her bölümün kendine ayri zorlugu var ama genel olarak sizin düşünceniz nedir?
iyi pazarlar
iyi pazarlar
Tarih ogretmenligi disinda egitim yaz adamlarin gunde en fazla 3 saati oluyor ustune ustluk 2 gun filanda boslar digerleri tarih ogretmenligi full time okulda :(
Tesekkurler kardesimmm
Onemli degil :)
Sağlıkla alakasi olmayan stajsiz herhangi bir bölüm
tesekkurler
Halkla ilişkiler geliyor aklıma. Daha kolayları da vardır ama senin ilgi alanına göre... seracılık, aşçılık vs bölümler de vardı sanırım
Gastronomi düşünüyorum da çok zevkliymiş diyorlar
Araştır. Bölümde hangi dersler var incele kolay gelirse gir.
Halkla ilişkiler oku. Ne güzel olır bak hem halka ilişki içinde olursun.
Cevap
1Cevap
İngilizcen varsa turizm😆 Zaman kaybından başka bişey değil
ders içeriği nedir peki turizmin dilim var
Tam olarak bilmiyorum ama. En önemlisi dil dersleri. Diğerleri zaten otelle, turixmle ilgili dersler. Bide üst sınıflarda muhasebe flan var. Ama bizdeki kadar zor değil (işletme, iktisat fak. Kadar)
Eğitim fakültesi.
Tesekkurler
Besyo 💪
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar