Bende bu sınava girdim eğer giren başka arkadaşlarımız varsa :
Arkadaşlar sizce zor bir sınav mıydı?
Yapabildiniz mi?
Arkadaşlar sizce zor bir sınav mıydı?
Yapabildiniz mi?
Sinava oylesine girdim turkce zor deildi 10 a yakin dilbigisi vardi sosyal normaldi matematik ortalamanin ustundeydi cok zor deildi biraz ugrassan yapilir fende soru lar normaldi soru köklerini dikkatli okuman lazim bir kac soru gozden kaciyor yoksa genel olarak fena deildi
ben girmedim özdebir zor yayın diye biliyorum ama sınav zormuydu nasıl geçti?
Mat haric orta bir deneme
Cevap
0Cevap
Girmedim ben
tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar