Yaşlıyım, hafızam kıt, temelim hiç yok, Tarih nasıl çalışırım?

Kpss için. Detay kısa. Dataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşım profilde yazıyo. 26. Öğrencilere göre yaşlıyım demek istedim.
Yaşlıyım, hafızam kıt, temelim hiç yok, Tarih nasıl çalışırım?
Cevapla