Biraz uzun ama okur musunuz?
Normalde öğretmenlerim hep çok olgun olduğumu, zeki bir kız olduğumu söylerler ama derslerim pek iyi değildir. Şöyle ki çalışınca sözellerim çok iyi matematik çalışmaz sevmezdim bu yıl lise son okuyorum. Ailem okumaya çok önem veriyor ama çalışmazdım diye hep nasıl olsa kazanamıcaksın filan diyorlardı bir hafttadır ders çalışıyorum yine aynılar. Okumamı cok istiyorlar ama beni aşağılıyorlar. Nasıl olsa yapamıcaksın. Hele sen bir kazan da filanlar. Tüm çalışma hevesim kırılıyor sinirleniyorum. hukuk okumak istiyorum matematikten çok korkardım bugün ilk defa adam akıllı matematik çalışıyodum kavga ettik bir şey için. Sonra işte ben de ya çalışıyodum gelip mahvettin dedim yalan söyleme sanki ne halt yapıyosa filan dedi. Çıldırdım tüm motivemi götürmesinden bıktım çığlık attım defterlerimi parçaladım bağırdım diye üstüme yürüdü ağzıma vuracakken dudağımı çızdı tırnağıyla kan attı şişti. 1 2 saat geçti üstünden odasından çıkmıyo şimdi ben de bir daha derse dönmedim. Ya bıktım usandım arkadaşlar kendimi artık gerçekten bir b*k yapamıcakmısım gibi hissediyorum bu kadar salak mıyım ben ya nefret ediyorum herkesin ailesi anlayışlı benimkisi de hem okumamı istiyo hem de destek olmuyo. babam yok bu arada öldü sadece kendi imkanlarımla çalışarak bir seyler yapıyourm ne özel okula gittim ne dershane ne özel ders. Durumu kötü diye hatta kitaplarımı bile çalışıp kendim aldım 810 lira harcıyarak... Ygs ye çok az kaldı ve ben bunlar yüzünden çalışamıyorum
Normalde öğretmenlerim hep çok olgun olduğumu, zeki bir kız olduğumu söylerler ama derslerim pek iyi değildir. Şöyle ki çalışınca sözellerim çok iyi matematik çalışmaz sevmezdim bu yıl lise son okuyorum. Ailem okumaya çok önem veriyor ama çalışmazdım diye hep nasıl olsa kazanamıcaksın filan diyorlardı bir hafttadır ders çalışıyorum yine aynılar. Okumamı cok istiyorlar ama beni aşağılıyorlar. Nasıl olsa yapamıcaksın. Hele sen bir kazan da filanlar. Tüm çalışma hevesim kırılıyor sinirleniyorum. hukuk okumak istiyorum matematikten çok korkardım bugün ilk defa adam akıllı matematik çalışıyodum kavga ettik bir şey için. Sonra işte ben de ya çalışıyodum gelip mahvettin dedim yalan söyleme sanki ne halt yapıyosa filan dedi. Çıldırdım tüm motivemi götürmesinden bıktım çığlık attım defterlerimi parçaladım bağırdım diye üstüme yürüdü ağzıma vuracakken dudağımı çızdı tırnağıyla kan attı şişti. 1 2 saat geçti üstünden odasından çıkmıyo şimdi ben de bir daha derse dönmedim. Ya bıktım usandım arkadaşlar kendimi artık gerçekten bir b*k yapamıcakmısım gibi hissediyorum bu kadar salak mıyım ben ya nefret ediyorum herkesin ailesi anlayışlı benimkisi de hem okumamı istiyo hem de destek olmuyo. babam yok bu arada öldü sadece kendi imkanlarımla çalışarak bir seyler yapıyourm ne özel okula gittim ne dershane ne özel ders. Durumu kötü diye hatta kitaplarımı bile çalışıp kendim aldım 810 lira harcıyarak... Ygs ye çok az kaldı ve ben bunlar yüzünden çalışamıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar