Bilgisayar mühendisliği mi sözleşmeli/muvazzaf subaylık mı daha iyi? Savaşır mıyım kod mu yazarım?

Hani 4 yıllık üniversite bitirenler subay olabiliyor ya bende okulu bitirdikten sonra subaylığa geçmeyi düşünüyorum ama beni harbiyeli gibi cephede savaştırırlar mı yoksa askerlerin eğitimi için simülasyon programı vb programlar mı yazdırırlar? Birde lisanstan gelenler Özel harekata (Jandarma özel harekat veya bordo berelilik) geçebiliyor mu?
Bilgisayar mühendisliği mi sözleşmeli/muvazzaf subaylık mı daha iyi? Savaşır mıyım kod mu yazarım?
Cevapla