Üniversite ders kaydı yapmayı unuttum dilekçe ile halloluyomus ama o süreç nasıl dönem uzar mı?

Arkadaşlar ben Kırklareli üniversitesi 1. Sınıf öğrencisiyim yeni başlıcam oKula fakat ben ders kaydı yapmayı unuttum birde kurban bayramı falan denk geldi aradığım da kimse acmadi öğrenci işlerinden bugün gidicem okula ama merak ettiğim bir şey var anladigim kadarıyla dilekçe verilip halloluyo o iş fakat o süreç nasıl yani ben şimdi gitsem yapıcam ama donem uzuyor mu nasıl oluyo bir süre ders gormicek miyim ben? Lütfen yardım edin. Cevaplarınızı bekliyorum
Üniversite ders kaydı yapmayı unuttum dilekçe ile halloluyomus ama o süreç nasıl dönem uzar mı?
Cevapla