Lütfen lisedeki diploma notunuzu ve hangi üniversitede olduğunuzuda yazın...
Bende kendimi avutucam bu yorumlarla :D :D :D
Ilkokul da neredeyse sınıf atlatma olsa yapacaklar dı o kadar zeki ve okul birincisi bir çocuktum o zamanlar Giresun da okuyordum sonra 8. Sinifta istanbula taşındık 50 kişilik sinif tam bir fiyasko ben küçük kisa boylu erkekler kizlar sanki üniversite öğrencisi gibi o derece gelişmişler.8 sinifi ilk defa 1 zayifla bitirdim ve not ortalamasi buna rağmen 5 uzerinden 4.85 olarak liseye başladım. duz lise tercih ettim tabi ilk sene 4 zayif 2 ve 3 siniflar da ayni derece kötü tam bir şok liseyi sadece yarım puan 0.5 puan ile bütünlemeye kalmadan mezun oldum yoksa alttan dersim kaldigi için veremeyecektim. universite sınavı geldi o zamanlar 2002 yili oss var sadece 105 baraj ben onu bile geçemedim. hic birsey yapmadim 2. sene tekrar girdim sinava az buçuk calismayla katü tıp fakultesini kazandim ustelik esit ağırlık ogrencisi olmama rağmen o donemde farkli alan secersen puanin da düşüyordu ona rağmen bu duruma geldim Şu an 34 yaşın da istanbulun en bilindik özel hastanelerin den birin de otropedi doçent olarak cerrahlık yapıyorum. fazla kafana takma yani
@Güldeste1 bende 10. sinifa gidiyorum dersler çok zor geliyor okullar açılsa keske uzaktan eğitim sıkıntı 😔
Ünide sınıf arkadaşım ortaokuldan sonra liseye gitmemişti 1 yıl ara vermişti. Pdr bitirdi atandı şu an
Çok zeki herhalde
Teşekkür ederim görüşlerin için
Umarım
pdr kpss istiyor mu?
@tearsandtape evet istiyor
atanması iyi mi bari
@tearsandtape ben 66 almıştım atandım ama bu sene mezun sayısına göre alım yapılmadığı içim 73e falan yükselir
Anladım teşekkürler:)
@tearsandtape sen ne okuyosun
Tarih öğretmenliği okuyorum
@tearsandtape nerde okuyosun :))
Gazi üniversitesi
@tearsandtape güzel üniymiş güle güle oku
Teşekkür ederim sende :)
@tearsandtape 2 xper olunca sana mesaj atıcam :D
Attın mı? :D
@bulamadımisim1 atmamışım ya hortlatmasan görmedim bile 😹😹
😂😂 hatırlattığıma göre atarsın artık yoda olmuşsun 😂
@bulamadımisim1 fosil olmuştur hesap ya. Evlenmiştir bile belki 😹
😅😂
Liseye çok iyi bir puanla girdim. Sonra tamamen inek kaynayan lisemde her zamanki gibi çalışmadım ve puanlarım berbat geldi. Ygs ye çalışmak istedim fakat hiçbir konuyu bilmediğimden hangisinden başlayacağımı kestiremedim. Arkadaşlarım konuları üçüncü kez tekrar edip bilmem kaçıncı test kitabını bitirirken ben daha dershanenin verdiği kitapların bile kapağını açmamıştım. Buna rağmen ygs mantığa dayalı olduğundan iyi denilebilecek bir sonuç geldi. Lys zamanında sınavdan 20 gün önce kafama esti ve tmye geçmeye karar verdim. 20 gün boyunca edebiyat kastım ve dandik matematiğimle sınava girdim. Şu anda 400 puanla psikolojiye girmiş bulunmaktayım. Umudunu kaybetme yani.
Peki teşekkürler
Lisede çok iyi olup çok kötü bir üniversiteyi kazanan var : ben
:D :D
Cevap
13Cevap
Lise de birinci sınıfın ilk günü. Orta okuldan 3.90 la fırlayıp geldim. Tanışma faslındayız kimse kimseyi tanımıyor. Hrkese adını soyadını soruyor hocalar daha sonrada not ortalamasını. Ben de en arkada oturuyorum bir baktım bana gelene kadar notlar 4.50 4.60 4.80 4.90 hatta 5.00 olanlar var:D Dedim ben sınıfta kalırım lise 1 zaten zor. Ezik oldum iyice.1. sınıf bitti bir baktık bu 4.50 ve üstü 20 kişi kaldı tabi baba geçti:D. Liseyi allaha emanet bitirdim hatta sorumlu geçtim hep son sene verdim dersleri.3 sınıfta da aklım başıma geldi çalıştım unıye girdim 4 yıllık
Adamın dibisin abi tebrik ederim seni :D :D
Lise diploma puanim fazla iyi degildi zaten 2 senelik bir universite okudum fizyoterapi teknikeri olarak daha sonra dikey gecis sinavi var 4 senelige tamamlama bende dersaneye yazildim dgs'nin oldugu bir dersane cok calistim turkiye 305. olarak şu an Marmara üniversitesi -fizyoterapi ve rehabilitasyon okuyorum 3. Sinifa gectim yani istersen olur ;)
Adamın dibisin abi ya gaza geldim ders çalışıcam :D :D şaka maka tebrik ederim seni Türkiye 305. Si süper bir derece
Tamam teşekkürler abim
Ilkokulda basarili bir ogrenciydim guzel bir lise kazandim ama lisede sonum oyle olmadi. Sanirim liseye 150 kisi icinden 10. olarak girip 120. olarak mezun oldum :) Yine de universite konusunda mutluyum hukuk kazandim. Ayni liseden baska bir arkadasim, sinifta kaldi daha sonrada okuldan gonderilmesi istendi disiplinsiz hareketlerinden dolayi. Biraz daha dusuk bir okula gitti. Simdi tip okuyor seneye doktor :) Umudunu kaybetme.
Teşekkür ederim görüşlerin için
Lise hayatim boyunca ders çalışmadım denebilir su anda dunyanin en iyi 100 universitesinde biri olan berlin teknikteyim 😉 umudunu kaybetme
Lise ortalamalarin kaçtı 9-10-11-12 sınıfta
Ben şu an 10. sınıfa geçtim ve 9. sınıf gerçekten benim için çok kötü geçti. Bazıları eğer 9. sınıfta iyi değilsen bundan sonra iyi olmasın diyorlar ve üniversite sınavın iyi geçmez diyor. Eğer ben 10. sınıf ve 10. sınıftan sonra tüm derslerim ortalamam vesaire iyi olursa gerçekten iyi olabilir miyim?
buyrun benim hepsi 5-4 değildi 3-4 tü sınava hazırlanırken çok aşırı derecede fazla soru çözerek kazandım
Hmm
Öyle bir canlıya rastlamadım genellikle çalışmayan insanlar sınava girerkende çok çalışmıyo :D ama bunun tersini idda edebilirsin
:D :D
yemin ediyorum bak hatta utancımdan gizliye alıyorum lise 1 de kaldım tekrar ettim lise 2 de 7 tane 1 lise 3 teşkkür lise sonda full ygs +lys şu an mustafa kemal inşaat müh ibretlik hikayem var bütün sülale şok olmuştu :D :D
Ahahah çok iyimiş ya hikayen tebrik ederim seni bu kadar zayıfa göre çok iyi bölüm :D :D
Kanka ben okuldaki sondan 10. Falanim ama eminim lys de hepsini geçeceğime. Hep söylüyorum gülüyorlar ama aşırı eminim. Okul notlarindan yüksek alanlara gerizekalı gözüyle bakiyom hatta
Adamsın kardeşim kendine güvenmeni takdir ettim ama nasıl olucak o iş?
liseye giriş zamanında puanım çok iyidi ama şimdi hiç iyi yerde değilim benimle aynı durumda olanlar çok iyi yerler kazandılar benim beyin sonradan hükmünü kaybetti sanırım
Üzüldüm...
Yok ama lise de notları çok iyi olup çok kötü üniversite kazananlar var.
O çok kötü ya
Önemli olan ösym sınavı sonuçta. Lise notlarına bakmıyor bu iş
Diploma notum 68 ege üniversitesi mezunuyum simdi dpu de okuyorum
Helal sana be
Tamamdır
Ek puan 40 bölüm tıp :) matematikten kaç kez bütüye kaldım bilmiyorum
:D :D
68 diploma ile çok kötü bir lisede itü tutturdum
kardeşim açık lise şu an ing öğt.
Güzel..
Benim tam tersi oldu :/
:((( üzüldüm neresi oldu peki?
yok boşuna avutma kendini :D
ege - diploma notumda 68
Yok hep iyiydi
Tebrik ederim seni ozamn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar