Sizce arkadaşlar? Güzel Sanatlar Lisesi' nde müzik bölümü okuyorum. Son sınıftayım. Bu seneye kadar hep konservatuar diyordum ama şu sıralar kafam biraz karışık. Bilgisi olanlar yorum yapabilir mi lütfen... ...
Ikisinde de konservatuar çıkışlı hocalar olduğu için eğitim düzeyinin değişeceğini sanmıyorum fakat dersler aynı mıdır bilmem onu araştırmamıştım. Sınav tarihleri çakışmıyorsa hem gsl hemde konservatuar deneyebilirsin bence
En İyi Cevaplar