Iyi akşamlar arkadaşlar. TM de ilk 50 bin yapmak zormudur? Nasıl hazirlanmaliyim?

Arkadaslar bu sene 12. Sinifa baslayacagim. Temel liseye yazildim. Mat 2 hakkinda pek bir bilgim yok konulara bakinca anlatilinca bile agir geliyor. Nasil duzenli verimli ders çalışılır? Büyüklerim iyi puan yapanlardan yorumlari beklerim. Tesekkurler?
Iyi akşamlar arkadaşlar. TM de ilk 50 bin yapmak zormudur? Nasıl hazirlanmaliyim?
Cevapla