Merhaba arkadaşlar lise 4 yıl sonu ortalamam 77.33 sizce bu ortalama iyimi?

Moralim çok bozuk sizce bu ortalama beni lys de geriyemi veya önemi atar?
Merhaba arkadaşlar lise 4 yıl sonu ortalamam 77.33 sizce bu ortalama iyimi?
Cevapla