Merhaba arkadaşlar. Ben Mimarlık öğrencisiyim, jüri için bizden pafta istediler ve bilgisayar kullanımı yasaktı ama şu an serbestleşti hocalar tarafından.
Şimdi arkadaşlar ben bir sunum paftası hazırlayacağım ama hangi programla yapacağımı bilmiyorum. Aklıma bir tek photoshop geliyor ama orda da 70x100 boyutu nasıl vereceğimi bilmiyorum.
Yani 70x100 boyut verip paftayı haırlayıp çıktı alacağım bu kadar. Ha bir de, fotoğraflar çıktıda yaklaşık ; Yükseklik : 9cm Genişlik : 10 cm olarak çıkmalı ve ben fotoğrafı Photoshop'a yerleştirirken boyutunu kaç yapmalıyım? Yardımcı olur musunuz? Resim olarak örnek bir pafta göstereceğim, bunun gibi bir şey istiyorum. Teşekkürler.
Mimari Tasarım Dersi İçin Sunum Paftası Nasıl Hazırlanır?
En İyi Cevaplar