Yapmaya fırsat bulamayan ama görüntüsü hoşuna gidip alanı da var.
Yaptığım yapbozları satmaya karar verdim. Sizde ister misiniz?
Yapmaya fırsat bulamayan ama görüntüsü hoşuna gidip alanı da var.
ilk defa duydum böyle bişey şu hani bildiğimiz kutuda satılan yapbozlar değil mi sen yapıyosun ve yapılmış halini satıyosun yani insanlarda yapmaya üşendikleri için alıyolar yanlış mı anladım
Doğru anlamışsın :)
peki sen de sonuçta para verip alıyorsun ve belli bir miktar para koyman lazım ki üzerine kar edesin o zaman da karşı taraf için çok sorun olmasın
Benim emeğimi ve yaptığım harcamayı göz önünde bulundurması gerekiyor bu durumda. Ben zaten yapıcam bunu birisi satın alsa da almasa da. O yüzden üstüne çok ekleme yapmam. Hatta yap-bozu aldığım fiyattan bile satabilirim. En azından hobimi 0 masrafla yapmış olurum bu durumda.
o zaman haklısın
EİG için çok teşekkürler bu konuda da başarılar
@morminicooper Reklam Yapıyorsun? Görsellik Nerede Bacım? Hadi Ben Almak İstiyorum? Hayal mi? Kuracağım.. Biraz Yaptıklarının Fotoğraflarını Paylaşsan İyi Olur mu?
2 000 lik ne ki gücün yetiyorsa 20 binlik yap da görelim :)
Buradan müşteri bulman zor ben çok severim bu arada puzzle :)
Burada aramıyorum zaten öylesine yazdım. Fikrime yorum istedim sadece :)
Alan pek olmaz gibi bence. Yapboz sonucta. Bilemedim..
Denemek lazım ya. Kaybedecek bir şey yok nasılsa :)
Cevap
5Cevap
inşallah olur aslında bende isterim yanii bir kaç yapboz neden olmasın
İlk alıcıyı buldum mu yoksaaaa :D
Duvarına asmak için vs demişinde abi öyle bir niyetim olsa o fotoğrafın tablo halini alırım ya da bastırırım niye yapboz alım ki :D
Tamamlayıp, çerçeveletip, sahibinden. com a koymak lazım ama bilmiyorum, zor..
Şimdi elimde bir tane var, akşama biter büyük ihtimal. Onu bitirip yapıcam öyle. Bakalım
Millet yapmak için alıyor zaten #D
Resmi beğenip alan ama yapamayanı da çok :d
Takas düşünür müsün :D
Keyifle yap o zaman :D
Alan olmaz
Kimse almaz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar