Arkadaşlar anlama kapasitem var ama kullanamıyorum bunu ne yapmam gerek?

her hocam bunu dedi bana herşeyi anlıyosun yapıyosun kapasiten var AMA bunu kullanamıyosun dediler. örnek veriyorum yapamadığım bir soruları çeşit çeşit hocalara soruyorum veya benim yaşıtlarıma veya bir kaç yaş büyüklere hepsi aynı şeyi diyolar. ben bu zekayı niye kullanamıyorum ya.üniversite sınavına hazırlanıyorum ne yapmam lazım fikri olan var mı?
Arkadaşlar anlama kapasitem var ama kullanamıyorum bunu ne yapmam gerek?
Cevapla