Ben 11. sınıfa geçtim İhl öğrencisiyim bölüm seçicem tıp istiyorum ama sayısalım fazla iyi değil orta sayısalım yapamam diye korkuyorum ne yapmalıyım?

11. sınıfa geçtim bölüm seçcem tıp istiyorum ama sayısalım fazla iyi değil orta sayısalı yapamam diye korkuyorum ama eşitağırlık seçtim şimdi sayısala gerimi geçsem diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım az sürem kaldı kafam çok karışık yardımcı olun
Ben 11. sınıfa geçtim İhl öğrencisiyim bölüm seçicem tıp istiyorum ama sayısalım fazla iyi değil orta sayısalım yapamam diye korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla