Fizik dersine bayılıyorum ya çok seviyorum?

Fizik ve matematiği öyle böyle değil aşırı derecede seviyorum. Arkadaşlarım bana uzaylıymışım gibi davranıyor ve şu an ygs1 de 60bindeyim. Sosyal hiç yapmadım ve beni geçenler 20+ sosyal yapmış. Şimdi ben lysde matematik fizik ve kimyada farkı koyacak mıyım? Çünkü harbiden iyiyim. Mat 35-45 arası değişiyor fizik 15-20 kimya 20+ yaparım. Geometri 15-20 arası yine biyolojiyi sktr et 10 yapsam yeter.
Fizik dersine bayılıyorum ya çok seviyorum?
Cevapla