Üniversite yıllarında aileden ayrı kalmak mı iyidir yakın olmak mı?

Çoğu uzak şehir istiyor ailemden uzak kafa dinlemek istiyorum diyor ben bu görüşte değilim tabiki ailevi sorunlarım var ama benim için en güvenli yerin yine ailemin yanı olduğunun bilincindeyim kişiye göre değişir ancak yanlış arkadaş insanı yoldan çıkarıyor her şey bir kereden bir şey olmaz cümlesinden geçiyor her türlü tehlikeyi göz önünde bulundurarak Ege Üniversitesi diyorum
Üniversite yıllarında aileden ayrı kalmak mı iyidir yakın olmak mı?
Cevapla