O kadar çalış emek sarfet hep emeklerim boşa gidiyor nasipten mı çıkıyor yoksa daha vakti var da olacak mı?

Bazen vazgeçeyim diyorum artık emek vermiyeyim olmayan şeye demek ki olmuyor vazgeç diyorum sonra gene elinden geleni yap nasip olur belki diyorum valla bıktım yoruldum ya emek verip emeğimin boşa gitmesinden :(
O kadar çalış emek sarfet hep emeklerim boşa gidiyor nasipten mı çıkıyor yoksa daha vakti var da olacak mı?
Cevapla