İmzaladığım senetleri geri aldım ama yine de sorun olur mu?

Arkadaşlar bugüne kadar en az 5 farklı yere(yurt, dersane) imza attım.senet imzaladım. ama beğenmediğimden dolayı kaydımı hep kısa süre içerisinde sildirdim senetlerimi aldım yırtıp attım. ama yinede allah korusun bu islerden başım belaya girecek diye korkuyorum. aradan uzun yıllar geçtikten sonra böyle bir şey olurmu? (Allah korusun)
İmzaladığım senetleri geri aldım ama yine de sorun olur mu?
Cevapla