Kızlar direksiyon sınavında 2 ekre istop ettim. Sizce geçebilir miyim?

Arkadaşlar yarım saate uzadı biliyorsunuz direksiyon sınavı ve ben bu süre zarfı içinde 2 kere istop ettim moralim okadar bozuk... Anlatamam. Normalde hiç istop etmedim, resmen sınav heyecanı bana nelere mal oldu, sizce geçer miyim
Kızlar direksiyon sınavında 2 ekre istop ettim. Sizce geçebilir miyim?
Cevapla