İtalyada iç mimarlık üzerine yüksek lisans/master yapmak çok mu zor?

Türkiyede 4 yıllık iç mimarlığı bitirdikten sonra yurt dışında master yüksek lisans yapmak ya da okulun son sınıfında erasmusla oraya öğrenci olarak gitmek çok mu zor? Maddi açıdan yaşam nasıl? YUrt dışında iç miarlık.tasarım vs.okuyan tanıdıklarınız varsa yardım lütfen..
Güncellemeler
+1 yıl
italayaya gidince 470-500 euro hibe verliyor zaten?
Güncellemeler
+1 yıl
bilgisi olan kişiler varsa görüş paylaşabilir mi lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
bunun için neler yapabilirim
İtalyada iç mimarlık üzerine yüksek lisans/master yapmak çok mu zor?
Cevapla