+1 yılEğer yüreğin varsa ağır işlerin peşinde koşarsın. Mesela bir yakınım koşturur bu işlerde.
Adamın kumar borcu var evini geçici süreliğine satıyor. 180 bin liralık daireyi 45 bine sana veriyor ve 1 ay sonra geri almak koşulu ile satışını yapıyor. Sende ona belli bir kar koyarak geri satacağını beyan ediyorsun. 1 ay sonra gel 50 bine evini al her geciktiğin ay üzerine %10 faiz koyarım diyorsun. Yattığın yerden para kazanıyorsun.
Öte yandan devletin icra kolundan satışa çıkan daireler araçlar güzel bir gelir yaratabilir. Bu işin içindeki adamlarla anlaşır, satışı yapılacak olan mülkün ihalesine kimseyi sokmazsan 3. oturumda sadece sana kalır 20 bine alır 80 bine satarsın.
Bu işler böyle, burası Türkiye.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yüz binden hiç bişe olmaz galeri kursan 1 tane araba alırsın şahin alaan 5 tane alırsın bu seferde dükkan tutamazsın tarla al çiftçilik yap desem gene olmaz yüzbinden verimli toprak alamazsın onn için sermaya gerekli 6 ayda bir para alırsın yani hiç bile olmaz katlamak için ew al kiraya ver borcun varsa sorada sat para devretsin haa istersen dolar al sen bilirsin
00 Yorumla
Bebegime galeri acarim atolyesi de icinde olur.
Mutfagi da olur icinde guzelce. Iceriyi de civil civil cocuk sesleri doldurur hepsine kurabiye yaparim sut veririm.
Mutluluk dolu olur her kosesi emekle cizilmis olur.07 Yorumla- +1 yıl
ne galerisi?
- +1 yıl
bende 19 yaşında pilot olmayı düşünürdüm
- +1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=v4D7ZETX6os istemiyorum artık :D
+1 yılKahve dunyasi vb...
Su an en Iyi yatirim kahve..06 Yorumla- +1 yıl
Kahve dünyası zaten var burada.
- +1 yıl
Osmanli kahvecisi ac fark etmez hepsi para garantili.
- +1 yıl
Osmanlı kahvecisimi. Bide garsonlar pala bıyıklı osmanlı fesi giyiyor olsa?
- +1 yıl
Sahane olabilir. burada degisik bir ortami var mesela netten arastir
- +1 yıl
netten pek bişi bulamadım ya
- +1 yıl
Official sitesine gir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
+1 yılwww.sahibinden.com/.../detay
bundan bir tane alır nakliyat işine girerdim kiralardım..00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKüçük yatırımlar yaparak büyümeyi tercih ederim ben riske atmamak için.
Ama mülk, arsa yatırımı olursa hepsini yatırırm.
Benim elime yüklü nakit geçerse tır almayı düşünüyorum.
Bildiğim kadarı ile aylık 5 bin lira getirisi var.
Tır da elinde sürekli döngü.10 Yorumla
+1 yılKnk bende aynır durumlardayım düşünüyorumda öyle bir iş kurmalıyımkı nasıl insan hergün ekmek almaya mecbursa bunuda almaya mecbur bir iş kurmak istiyorum ama ne
13 Yorumla- +1 yıl
aynen dostum araştırmak lazım
- +1 yıl
abi ulaşım düşündüm ama taksi hattı almak filan net en az ayda 2 tl gelirleri varda bulunduğum şehirde en az 300 binliradan başlıyo o temiz iş zarar imkanında az sende öyle bişey yap ucuza filan bulursan paraya sıkışıp satmak isteyen ya da dolmuş hattı
- +1 yıl
öyle sürme mürme işi bana ters ya. üretim olmalı istiyorum
+1 yılşuanda en manyaak iş telefoncu dükkanı kontör den fatura ödemeden telefon al sattan dünya para yanına bide dürümcü kebabcı seyyar araba koyarım of be millet en çok ayakta yemeğe ve akıllı telefona geliyor...
12 Yorumla- +1 yıl
metrekare başına 10 15 telefoncu var artık :)
- +1 yıl
tarımcılık yurt dışına kaldı organik ürünler dünya para ediyor
+1 yılÇok şükür şimdilik krediye ihtiyacım yok. Alternatif tıp merkezimi açtım bile :)
19 Yorumla- +1 yıl
Alternatif tıp merkezinden kastınız nedir?
- +1 yıl
Hayırlı olsun (:
- +1 yıl
@portakalçiçeğim kızım sen belamısın her görüşe atlıyon :D
- +1 yıl
Ben fizyoterapist bölümünden mezunum. Mezun olmana gerekte yok aslında. Örneğin dışardan hacamat, lenf drenaj masajı, sülük tedavi gibi gibi sertifika alıp kendi yerini açma imkanın var. Araştır derim. Günde 30 hastam var seans ücretimiz 150 tl hepsi içinde. Gerisini sen hesap et :)
- +1 yıl
beni çırak alsanaa :D
- +1 yıl
Elemena ihtiyacım olursa bir alı derim :))
- +1 yıl
ya ciddiyim ben :/
- +1 yıl
- +1 yıl
@portakalçiçeğim olmadı uzun bir yola gittin farzederim hadi bb :D
+1 yılNe is kurcam araba alirdm sonra ev alirdim arsa :) ve kucuk bir cafe
15 Yorumla- +1 yıl
peki güzel göz
- +1 yıl
:) gozlerim nazar degerse senden bilcem
- +1 yıl
daha degmeden hesap soruyo :D
- +1 yıl
100 bine bir baraka + bir şahin ve seyyar bir çay arabası alabilirsin. Türkiye'de yaşadığının farkında mısın?
dostum sana tavsiye egerki universiteye yakin biryerde varsa kesinlikle kahvalti yeri ac icerisinde omletinden sucuklu yumurtasindan hamburgerinden herseyine kadar cok kazanirsin
07 Yorumla- +1 yıl
Buda mantıklı ama üniversitenin etrafı full onlardan zaten
- +1 yıl
masa tenisi degilde langırt olaydı iyiydi
- +1 yıl
langırtı üretim tesisi yapayım o zaman o kadar para ediyorsa :D
- +1 yıl
Mobilyacıyım
Senin elin hangi sektöre yatkın, fast food falan dükkanı açabilirsin ya da araba al sat işi yapabilirsin ama ucuz araba bulup değerine satmalısınki kar edesin araba konusunsa bilgin olmalı
02 Yorumla- +1 yıl
ticarete fena kafam basıyor o konuda sıkıntım yok. Mobilyacıyım ben.
+1 yılBüyük bir Play Station cafe acardim tam dekorlu.
bir semt var islek de yer. Belki size değersiz bir iş olarak gelecek fakat gerçek ten dediğim yerde iyi para kaldırılır.07 Yorumla- +1 yıl
şaka maka adamlar saatine 3 4 lira veriyo. ne adamlar var la
- +1 yıl
Ya zaten islettigimiz bir cafe nargile mekanı var buda farkli bir fikir kovaliyoruz hayirlisi.
- +1 yıl
Cafeden aylık karınız ne kadar? işçi vs bişi var mı
- +1 yıl
5 garson 4 komi 4 nargileci 3 asci 2 bulasikci malzemeler glfalan derken aylik gider 25-30 milyar buluyor. Gelir havaya göre değişiyor bahcemizi açarsak gunluk 6-10 milyar arasi degisiyor bahxe kapaliysa 3-7 arasi Oluyor hepsi kâr değil tabi giderleri düşersen iyi bir şeyler bırakıyor. Tabi babam ilgileniyor bu işlerle arada tatile gidince ben. Yazları oluyor bu ortalama, kışları 3. 7 arası değişiyor.
- +1 yıl
vah. nerde bu mekan
- +1 yıl
İstanbul Kucukyali
- +1 yıl
vay vay.
Borsa'da 2'ye 3'e katlarim sonra katladiklarima tekrar katlari mtekrar tekrar katlarim 5 senede zengin olur hayatima bakarim :)
00 Yorumlaoto test kurabilirsin ama 100 den az biraz daha fazla paran olmalı güzel bir iş detaylarını açıklayabilirim
03 Yorumla- +1 yıl
oto testmi? o ne oluyor tam olarak
franchıes burger kıng acardım bıtane getırısı en az gunluk 20.000 tl
016 Yorumla- +1 yıl
peki abi düşüneyim
- +1 yıl
düşündüm abi. öyle bir dünya yok. 20 binler felan oho.
- +1 yıl
Sordunmu kaç bine açılıyor diye
- +1 yıl
gördünmü abi yakcaktın az kalsın başımı 100 bin çöpe gitcekti
- +1 yıl
tamam yakışıklı asdasd :D burcun yay mıla
- +1 yıl
ikizlerde olabilir. d
- +1 yıl
abi her seferinde biliyorum şu burçları ya yuh artk. birine söylesem ispat et dese edemicem ona yanıyom. daha onceden 20 30 tane foto biriktirmiştim konuştuklarımın burcunu bildigim için
- +1 yıl
çekmicegim artk insanalra kendimi kanıtlamaktan vazgeçtim :) . klasik yay espirisi bu arada.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBankada 750.000 var kuracak iş aklıma gelmiyor, parayı batırmakta istemiyorum
05 Yorumla- +1 yıl
o bende olsa.. of.
Cevap sahibi+1 yılsıkıntısı fazla, mecburen baba parası yemeye devam :)
- +1 yıl
o kadar paran var baba parası? iyi hikaye kardeş
Cevap sahibi+1 yılÇalışarak nasıl kazanayım bu kadar parayı, baba parası işte
Organik yiycekleri üretip internet üzerinden satardim büyük para var
01 Yorumla- +1 yıl
yok la onla ugrasamam.
iş kurmak için yeteri kadar değil ama ideal bir ev alırdım heralde
02 Yorumla- +1 yıl
ne demek yeterli degil. mobiyla dukkanı açsam 50 bin gider. pvc dograma atolyesi açsam 40 bin gider 100 lerce iş imkanı var kardeşim.. 19 yaşındada bunu bilmeni beklemiyorum zaten ama kesin konuşma.
motorcuyum ve dükkan açardım özel servis iyi para var
00 Yorumla
+1 yılŞöyle human density'nin yoğun olduğu bir yerde kaliteli restaurantmı açsak ortak?
06 Yorumla- +1 yıl
Kalite = pahalı yemekler pahalı yemekler = no müştery no human no life no money
- +1 yıl
kaliteli yere kaliteli insanlar gelecek ortak parada gelecek :)
- +1 yıl
işlek bir yer olması lazım ortak nereye çöksek
- +1 yıl
Boğazda biryer düşünüyorum ortak ne dersin?
- +1 yıl
bence direk bogazı alalımla. küçük düşünme.
- +1 yıl
100 binle neyi alıyoruz :)) boğazda biryeri kiralayacağız gelen gelirle kira vesaire çalışmayla 5 yıla büyürüz yeri alırız restaurant zincirlerimiz olur ortakk ist her yerinde elit olacak ama
3 tane 2. el araba alır birisini karla satar ikisini kiraya veririm
15 Yorumla- +1 yıl
hiç fena fikir degil bu.
- +1 yıl
hatta tuttum bunu.
- +1 yıl
arabaları 4 yapalım. hiç birini satmıyayım 20 binlık 4 tane alsam yeterli 20 binlede showroom açabilirim
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarot işine girmeni tavsiye ediyorum babam 10 bin sermaye ile başladı 1 yıl sonunda ayda en az 30.000 kazanır hale geldi ama birazda şans gerekiyor.
02 Yorumla- +1 yıl
Karot mu? nasıl yani?
Cevap sahibi+1 yılİşi bilmen gerekiyor. İnternetten bir araştır. Bu işi bilenlere sor. Ben daha fazla yardım etmeyeyim rakibimiz oluyorsun sonuçta :)
100.000 liram olsa araba alırım geriyede bişey kalmaz :)
00 Yorumla
+1 yıl100.000 fazla jpara deijkj is jijcn bir tekel acip basia adan koyar isime bjakardim :D
02 Yorumla- +1 yıl
tekel mi?
- +1 yıl
Evet k. b iyi yazamamisim
Gizli Üye(30-35)+1 yılkredi hakkım var ama g*tüm yemez o krediyi almaya :D
01 Yorumla- +1 yıl
tamam.
- Para & Ekonomi konusunda 834 cevap paylaştı.
+1 yılİş kurmak için çok büyük bir para değil :):
11 Yorumla- +1 yıl
haklısın kurmayalım yiyelim parayı karılarla
+1 yılYetmz ama spor salonu açardım.
05 Yorumla- +1 yıl
her tarafta oldu onlardan ya.
- +1 yıl
Farklı hizmet sunarsan her tarafta olanlardan ayırt edilirsin (;
- +1 yıl
farklı? çarşamba perşembe dansöz ve canlı müzik gibimi
- +1 yıl
Yaratıcılığın bu kadar mı (: sen ne yapardın de bakalım. Yoksa fikir hırsızlığı yapmak için mi sordun soruyu (;
- +1 yıl
fikrim var 100 lerce ama daha iyisi olabilir do you undersant?
ya mütahit ya da emlak ofisi açardım
08 Yorumla- +1 yıl
mütahit mi açıcan?
- +1 yıl
100. bin tlye ne yapabilirdin ki? 2 katlı evmi
- +1 yıl
100 bin i2 katlı ev yapılrı akıllım
- +1 yıl
tüm ustalara ulaşımım var :D ayrıca kendim mobilyacıyım =P
+1 yılReklam ajansi kurardim
02 Yorumla- +1 yıl
yerin küçükse?
- +1 yıl
Luks bir kerhane
+1 yılSanayide özel Renault servisi..
00 Yorumla100 binin varsa fikir üretelim yoksa hiç yorma :D
07 Yorumla- +1 yıl
hazır durumda diyelim madam.
- +1 yıl
çok iyi fikir ürettin sagol valla
- +1 yıl
peki madam
- +1 yıl
Peki madam hanım
Silah tüccarı olurdum garanti sağlam yatırım :-)
00 Yorumlaİslek biyerde playstation salonu ac fena para var
02 Yorumla- +1 yıl
diyirsin.
At çiftliği kurarım doğayı değerlendirmek lazım
04 Yorumla- +1 yıl
Pahalı gelir dostum o.
- +1 yıl
burada atı bulamam dostum aydındayım :D ordada sıkıntı var. d
+1 yılben ugraşmam aga yerdım heralde :D
02 Yorumla- +1 yıl
afiyet olsun
- +1 yıl
eyv
Ev alıp kiraya verirrim.
03 Yorumla- +1 yıl
aylık 300 tl için 100 bin tlyi gömmek? iyi fikir.
- +1 yıl
Onun yerine işlek bir caddeden veya şehrin geliştiği ileride trafiği artacak yerlerden dükkan al kira getirisi daha fazla.
+1 yılvar benim ne kuralim
anlamam ticaretten galiba02 Yorumla- +1 yıl
bankamı soydun la
- +1 yıl
Yok maasim iyi birikiyo iste
Araba veya arsa alım satimina girerdim
00 Yorumla
+1 yıliş için yetersiz bence
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbim açardım batma riski yok gibi
01 Yorumla- +1 yıl
evet evet !.
Dans kursu
03 Yorumla- +1 yıl
aydın küçük bir yer kendi kendime dans etmemide bekleme :D
- +1 yıl
oldu gözlerim doldu.
+1 yılBilişim şektörü :D
00 Yorumlakendme yerdim :D
01 Yorumla- +1 yıl
afiyet olsun kardeş
Gizli Üye(36-45)+1 yılkumar oynarım
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar