Güncellemeler
+1 yıl
Daha kazanmadimda kazanicam :)
Aynı anda iki tane örgün öğretim okuyamazsın diye biliyorum
oldu bir işte bul amele tip öğrenci olursun.
Niye kardesim kendini gelistirmek amelilikmi?
Cevap
2Cevap
O şekilde olmaz sanırım.
yok öyle bir dünya :)
Olur ama zor olmazmi?
yenıden gırersın sınava
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar