İş görüşmesi sonunda" Hadi hayırlı olsun" demeleri iyi bir şey mi?

Arkadaşlar bir iş görüşmesi yaptım. Proje Müdürü ve İk memuru açısından olumlu geçtiğini söylediler ancak İK müdürü önceki iş değişikliklerinin sık olması dolayısıyla pek olumlu bakmadı.. Proje bazlı işler olduğunu vs. söyledim. Neden proje bazlı işlere girdiniz vakit kaybı vs. dedi. En son proje müdürü sigara içmek için aşağıya iniyordu beraber inelim dedi. Ayrılırken de bir haftaya ararlar seni hadi hayırlı olsun dedi... Sizce olur mu bu iş ???
İş görüşmesi sonunda" Hadi hayırlı olsun" demeleri iyi bir şey mi?
Cevapla