Pmyo barajı 250 ve ben 3 puanla kaçırıyorum :( ne yapayım ben ya?

Gerçekten bıktım.. Tamam bu yıl hiç çalışamadım ama sınavın bu şekilde olacağını beklemiyordum. Ygs ye ilk girdiğimde hiç birşey bilmeden 296 puan almıştım. Lanet olsun!

Açıktan üni bitirsem pomem e girebilir miyim?
Pmyo barajı 250 ve ben 3 puanla kaçırıyorum :( ne yapayım ben ya?
Cevapla