Ne yapabilirim bir akıl verir misiniz?

Ben üniversiteye gidiyorum 3. senem yeni bitti seneye son sınıf olacağım, tam benim mezuniyet yılımda seçimlerden dolayı atamalar şişirilecek diye hemen zamanında mezun olup atanmamı istiyor ailem ama benim alttan dersim çok fazla okulum 1 yıl uzayacak ailem alttan derslerimi biliyor ama yaz okuluna gider vaktinde mezun olurum falan diye onları geçiştirmiştim ama yaşadığım şehirde yaz okulu da açılmayacakmış aileme söyleyemedim çok aksiler annem finallerim bitince darlamaya başladı bu yazı evde geçirirsem bana önümdeki şu 3 ayı bela eder ve sonrasını da. Kpss lisansa bu yıl gireceksin seneye tercih yapacaksın diyor ama belki mübaşir zabıt katibi olabilirim diye ben ortaöğretim kpss'ye giresim var bunu ona da söyleyemiyorum esir alıyor insanı çok aksi. Bir akıl verir misiniz okulun uzayacağını öğrenirse annem beni döver çok çaresizim

Ne yapabilirim bir akıl verir misiniz?
Cevapla