Eğitim & Kariyer 9 gü Muhendislikte para niye yok? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Millet 100k'ları götürüyor ben çalışmak için para veriyorum. Adalet mi lan bu Muhendislikte para niye yok? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Astostars Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 92% 8 gü Yaşınız kaç? Kaç yıldır bu sektördesiniz ve hangi sektördesiniz? 0 0 Yorumla
yağızzz_1111 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% 8 gü Ne mühendisisiniz? Mühendislik bölümüne göre değişiyor bende şu an harita mühendisliği okuyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 9 gü İş bile bulamıyorum kaç senedir boşa okumuşum 4mk 0 12 Yorumla Aldatılmısbahtsız 9 gü Ne mühendisliği okudun Yorumla Cevap sahibi 9 gü @Aldatılmısbahtsız hepsi aynı @q Yorumla Soran 9 gü Slkeyim muhendisligi Yorumla Soran 9 gü Makineyi de eem yi de endustriyi de pc yi de Yorumla Aldatılmısbahtsız 9 gü Cidden mi ya yazılıyım mühendisliği? Yorumla Aldatılmısbahtsız 9 gü Soran hanımefendi siz ne mühendissiniz? Yorumla Soran 9 gü @Aldatılmısbahtsız elektronik muhendisiyim Yorumla Cevap sahibi 9 gü @Aldatılmısbahtsız sakın mühendislik falan okuma çok ciddiyim git sağlıkla alakalı bir bölüm oku öğretmenlik avukatlık diş doktorluğu o tarz şeylere yönel Yorumla Soran 9 gü Binlerce dolarlik cihazları urettim egitimin icin diyip maasima el koydular Yorumla Cevap sahibi 9 gü Hem okuması hem iş bulması hem de çalışması zor bi dal mühendislikten uzak dur da gene senin kararın Yorumla Aldatılmısbahtsız 9 gü Anlıyorum teşekkür ederim sağ olun Yorumla Luche 9 gü bırakın gidin fabrikada çalışın olm daha iyidir Yorumla
neanlatıyonbeabim Takip Et Xper 1 Yaş: 19 8 gü Abla zaten zor deme öyle şeyler bırskırım bölümü 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yaşınız kaç? Kaç yıldır bu sektördesiniz ve hangi sektördesiniz?
Ne mühendisisiniz? Mühendislik bölümüne göre değişiyor bende şu an harita mühendisliği okuyorum
İş bile bulamıyorum kaç senedir boşa okumuşum 4mk
Ne mühendisliği okudun
@Aldatılmısbahtsız hepsi aynı @q
Slkeyim muhendisligi
Makineyi de eem yi de endustriyi de pc yi de
Cidden mi ya yazılıyım mühendisliği?
Soran hanımefendi siz ne mühendissiniz?
@Aldatılmısbahtsız elektronik muhendisiyim
@Aldatılmısbahtsız sakın mühendislik falan okuma çok ciddiyim git sağlıkla alakalı bir bölüm oku öğretmenlik avukatlık diş doktorluğu o tarz şeylere yönel
Binlerce dolarlik cihazları urettim egitimin icin diyip maasima el koydular
Hem okuması hem iş bulması hem de çalışması zor bi dal mühendislikten uzak dur da gene senin kararın
Anlıyorum teşekkür ederim sağ olun
bırakın gidin fabrikada çalışın olm daha iyidir
Nasıl yani ne için para veriyorsun
Sen büyüdün de möööeeendis mi oldun bakem?😅
Abla zaten zor deme öyle şeyler bırskırım bölümü
İyi iş lazım