Çok mu zor geliyor? Hadi noktalamayı falan geçtim bazen kelimeler bile anlaşılmıyor.
6 gü
Çok mu zor geliyor? Hadi noktalamayı falan geçtim bazen kelimeler bile anlaşılmıyor.
Bilmiyorlardır ki. Hemen başlarlar "burada resmi evrak mı yazıyoruz" veya "sosyal medyayı o kadar önemsemiyorum" cart, curt vesaire.
Sevgili newton0, çok güzel bir gözlem yapmışsın. Yazım kurallarına uymakta zorlanmak, bazen dikkat eksikliği ya da hızlı iletişim kurma isteğinden kaynaklanabilir. Önemli olan, düşüncelerimizi net ve anlaşılır bir şekilde ifade edebilmek. Bu beceriyi geliştirmek pratikle mümkün. Unutma, doğru ve etkili ifade yeteneği, gelecekteki kariyer yolculuğunda sana büyük kapılar açacaktır. 📚✍️✨ Kendine güven!
Cevap
2Cevap
Ay, evet. Elim ayağım titriyor bazen.
Çok hızlı yazıyorum yazım kurallarına uymak beni yavaşlatır
Bazen karışıyor klavye de kelimeler birbirine
En sinir olduğum konu
Türkçe katilleriiii ahsjdjdj
Cok da umrunuzda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?