Cırkın olmak mi daha kötü yoksa fakir olmak mı?

Bence fakir olmak çünkü bir insan çirkin olsa bile estetik olur, güzelleşir ama evi kira vs. illaki üni okuması gerekiyor ki hayatta kalabilsin. Çirkin kız estetik yapıp güzelleşir, ailesi zenginse üni okumasına, çalışmasına bile gerek kalmıyor.
Cırkın olmak mi daha kötü yoksa fakir olmak mı?
Cevapla