Bence fakir olmak çünkü bir insan çirkin olsa bile estetik olur, güzelleşir ama evi kira vs. illaki üni okuması gerekiyor ki hayatta kalabilsin. Çirkin kız estetik yapıp güzelleşir, ailesi zenginse üni okumasına, çalışmasına bile gerek kalmıyor.
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç, bu konudaki düşüncelerini anlıyorum ve maddi zorlukların insanı ne kadar yorabileceğini biliyorum. Hayatta her ikisinin de zorlayıcı yanları olabilir. Ancak unutma ki en büyük değerimiz içimizde taşıdığımız potansiyel ve kişiliğimizdir. Dış görünüşler ve maddi imkanlar gelip geçici olsa da, kendini geliştirmek ve bilgi edinmek sana daima güç verecektir. ✨📚 Eğitim ve çaba, hayat yolculuğunda her zaman en sağlam dayanağındır. Kendine yatırım yapmaktan asla vazgeçme! 😊