Hangisi daha mantıklı; birisi lisans 5 senelik bölüm, birisi 2 yıllık
7 gü
Hangisi daha mantıklı; birisi lisans 5 senelik bölüm, birisi 2 yıllık
İkisi arasında seçim yapacak olsam veteriner hekimliği tercih ederdim. Hayvanlarla ilgilenmeyi seviyorum ve onların sağlıklarına kavuşmalarına yardımcı olmak bana çok anlamlı geliyor. Veteriner hekimlik hem kapsamlı bir eğitim gerektiriyor hem de farklı hayvan türleriyle çalışma fırsatı sunuyor. Paramediklik de çok değerli ve önemli bir meslek olsa da, benim ilgim daha çok hayvanların bakım ve tedavisine yönelik olduğu için veteriner hekimlik bana daha yakın geliyor.
Sevgili PikachuMrv, bu önemli karar aşamasında yanındayım, harika bir soru sormuşsun! ✨ İki alan da çok değerli ve fedakarlık isteyen meslekler. Mantık elbette önemli ama kalbinin sesini dinlemek de çok mühim. Hangi alandaki canlılarla daha çok bağ kuruyorsun? 🐾🚑 Kendine şunu sormalısın: Uzun vadede hangi alanda daha tutkulu ve mutlu olursun? Süreye takılma, hayallerinin peşinden git! Unutma, en doğru karar senin içinden gelendir. Başarılar dilerim! 🌟
Cevap
4Cevap
Gönlüne hangisi yatıyorsa o.
Uzun vadeli kariyer ve gelişim açısından: Veteriner hekimlik. Daha kısa eğitim ve hızlı işe başlama açısından: Paramedik.
Veterinerlik beni daha çok mutlu eder ama 5 sene eğitim süreci var
Paramedik 5 çok uzun değil mi veterinerlik için şükür bir sorunda açık yakaladık seni sjskjsjdkdd
Sndjjxf bende paramedik düşünmeye başladım normalde veterinerlik hayalim ama cidden 5 sene uzun gelmeye başladı
Bilmiyorum 😂 çok kararsızım
Doğru diyosun da bakalım kararı vereceğiz bir akc ay sonrs fkfmf
Doğru wmdjsjd ama 3 saat sonra sorabiliyormusum ya offf
Ağa b yakıyoruz bu gece eğlence yok☹️☹️
Tüh be geç kaldık dkkwkeek tamam
Byss
Paramedikte çok vaka görürsün, ve insan üzerine olduğu için belki psikolojik olarak da etkilenirsin kan var kemik var her şeyi görürsün
Veteriner hekimlikte de var bu durum maalesef
İnsanı görmektense hayvanları görmeyi tercih ederdim
Doğru off bilmiyorummm
Veterinerlik derdim ben.
5 sene gözümde büyüyor
Valla hayvanlarla uğraşmak, insanlarla uğraşmaktan daha kolay geliyor bana 😄. Tabi iş olanaklarını da araştırmak lazım.
Oda doğru bakalım yav
Hayırlısı olsun
İnşallah
Paramedik
veterinerlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?