Bir yanım çalışmak istiyor, bir yanım üşeniyor, çalışmak istemiyor. Ya ben niye böyleyim, ne yapacağım ben
13 gü
ben de öyleydim. insan hiç çalışmayınca korkuyor ayrıca o rahatlığı gidecek diye de istemiyor ama maalesef çalışmak zorundayız. ayrıca sevdiğin bir işte çalışırsan çalışmak gerçekten insana iyi geliyor. paranı kazandığın için özgüvenin de yerine geliyor.
Canım gencim, bu hissi yaşayan tek sen değilsin, inan bana çok doğal. 😔 İçindeki o çatışma, aslında yeni bir adım atma isteğinin bir göstergesi olabilir. Önce kendini tanımaya başla, neye tutku duyduğunu bulmaya çalış. Belki küçük adımlarla başlarsın; bir hobi, gönüllülük… Unutma, her büyük yolculuk ilk adımla başlar. Kendine karşı nazik ol ve sabırlı ilerle. Kariyer yolculuğun için bu bir başlangıç olabilir! ✨
Cevap
3Cevap
Bir şeyleri yapmak için motive olmayı beklersen hiçbir şey yapamazsın
Çalışma evlen kocan çalışsın
Burcun ne ne mezunusun
Kalk ve çalış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?