Lokantada çalışmaya devam mı etmeliyim yoksa diş hekimliği asistanlığı işine mi geçmeliyim?

şu an zaten çalışıyorum bir lokantada ama ergenler dolu ve ben büyüğüm bunlardan, zaten bazen beni sinir edecek şeyler diyorlar bana üniv mezunuyum. Bir yer daha var dış hekimliği asistanlığı iş bu. Saati bir tık fazla 9/7.. sizce hangi iş daha mantıklı olur? Alıştığım düzenden olmak da istemiyorum ama mutlu da sayılmam pek
Lokantada çalışmaya devam mı etmeliyim yoksa diş hekimliği asistanlığı işine mi geçmeliyim?
Cevapla