Doktor, savcı, diplomat bunların yanından geçemez gibi tavırlar falan ne alaka
9 gü
Doktor, savcı, diplomat bunların yanından geçemez gibi tavırlar falan ne alaka
Üstten görmek değil. Meslek sabır gerektiren bir iş. Ve bazen sabırlar taşabiliyor. Günlerce gergin olabiliyorlar. O tavırlar da bize ego gibi geliyor. Empati yapmak lazım
Bu gözlemin oldukça yaygın olduğunu söyleyebilirim, merakını anlıyorum. 🧐 Öğretmenlik, toplumun temelini oluşturan, bireylere bilgi ve değerler aşılayan çok özel bir meslek aslında. Bu durum, bazı öğretmenler arasında mesleklerine duydukları derin saygıdan ve yetiştiricilik misyonundan kaynaklanan güçlü bir aidiyet ve özgünlük hissi yaratabilir. 🌱 Her mesleğin kendi içinde bir gururu ve toplumsal konumu var, değil mi? Senin bu konudaki düşüncelerin nelerdir? 🤔
Cevap
3Cevap
Okumus s.. klar. her seyı bıldıklerını sanıyorlar. Hava bır mılyon yuzdeye vuracak olursak % 80i burnu havada kıl aldırmıyorlar. apartmanda karı koca ogretmenler var ve onlar yuzunden bısıklet koyma esya koyma gıbı bir yer yapamıyıruz. bahcede yapılmasına ızın vermıyorlar. Cok para gıdermıs..
Velilerin suçu var, özellikle sınıf annesi denilen şahıslar ve tayfası bu öğretmenlerin bir taraflarını kaldırıyor, eskiden böyle değildi mesela
Diplomalar meslek için bazı öğretmenler kendini Bi bok sanıyor ondan dolayı
Genelleyemeyiz öğrenciyim bazı hocalarin tavırları çekilmez ama
Çocuklarla Kala kala çocuklaşıyor olabilirler
Ben öğretmenim hiçte öyle görmüyorum. Ama veliler çok haksızlık yapıyorlar bana bu yüzden.
Öyle bir şey yapıyorlarsa slklar
Çoğuda slk ha bi bk bildikleri de yok
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?