Öğretmenler neden kendini üstün ve ayrı bir meslek grubu gibi görüyor, bu ego nereden geliyor?

Doktor, savcı, diplomat bunların yanından geçemez gibi tavırlar falan ne alaka

Öğretmenler neden kendini üstün ve ayrı bir meslek grubu gibi görüyor, bu ego nereden geliyor?
Cevapla