Ve nihayet iş ile olan sozlesmemi feshettim. siz en son ne zaman özgür ve tamam hissettiniz?

Selam prangalarından başka kaybedecek bir şeyi olmayanlar :)).

Kölelikten azade olmuşum.. yaşasın yeni efendiler :))
Kölelikten azade olmuşum.. yaşasın yeni efendiler :))

Nihayet bugün şirketimle olan sözleşmemi feshedip zincirlerimden kurtuldum :))..

Haklı fesih yoluyla ihbarnamemi yolladım artık gerisi mahkemelerde.. işsizler kervanına gönüllü ve en önden katıldım.. kendimi rahat, tamam ve özgür hissediyorum.. bu duygular size de uğrasın umarım :))

Ve nihayet iş ile olan sozlesmemi feshettim. siz en son ne zaman özgür ve tamam hissettiniz?
Cevapla