Ailenizin hangi tavrı/yaklaşımı sebebiyle bugun O kisisiniz?

31 yaşındayım, aileyi suçlamayı geride bırakabilirsiniz ama "aile evinden ayrıldıysanız" eğer. Çünkü hâlâ yaşıyorsanız (ekonomik zorluklar vs nedeniyle) hâlâ baskı altındasınız, özgür değilsiniz demektir.

Hayatım boyunca hangi seçimini kendin yaptın deseniz, hiçbirini... bakın alenen onu seç bunu seç yoktu ama korku tohumlarını öyle içinize koyuyorlar ki, siz zaten oraya gidemiyorsunuz zaten o bölümü seçemiyorsunuz gibi..

Bir yurt dışı imkânı çıktı önüme mucize bir şekilde, verdikleri ücreti duyunca adamların ne karı pazarladıkları kaldı ne beni kaçıracakları gömecekleri... fahşe yapacaklarmış beni asdfggs 32 yaşında birini tercih etmezdim ben şahsen. Ya hani tanışalım neymiş neyin nesiymiş bir gider bakarız konuşuruz deme de yok. HAYIR KESİNLİKLE GİDEMEZSİN ÖLÜMÜ ÇİĞNERSİN. aynı böyle yüksekten yüksekten💨

Ailenizin hangi tavrı/yaklaşımı sebebiyle bugun O kisisiniz?
Cevapla