21 yaş tıp için geç mi bölümü bitirip mi geçiyim yoksa direkt mi?

Selam ben ecz 2'ye geçtim bu sene. Bölümü bitirince ailem eczane açacak ama ben hep tıp istedim, kendi kliniğim olmasını istedim estetik cerrahi alanında. Direkt geçersem 32, bitirip geçersem 35 yaşında uzman olmuş oluyorum Allah nasip ederse. İlla tıp okumak istiyorum ya bitirip bölümü ya da direkt bırakıp YKS'ye hazırlanıp... Siz olsanız ne yapardınız merak ettim, lütfen düzgün yorum yapın 🙏🏻🙏🏻
21 yaş tıp için geç mi bölümü bitirip mi geçiyim yoksa direkt mi?
Cevapla