Buradan yorumlara bazen bakıyorum da asla inanmıyorum ben tıp okuyorum ya da avukatım diyenlere sizce var mıdır olada burada ne işleri var dimi 🤣
14 gü
Buradan yorumlara bazen bakıyorum da asla inanmıyorum ben tıp okuyorum ya da avukatım diyenlere sizce var mıdır olada burada ne işleri var dimi 🤣
Cevap
10Cevap
Vardır da yorumundan anlarsın zaten gerçek mi yoksa abaza mı 😂
Yani mantıkenniye burada olsun boşluğu bile yoktur 🤣
Burdaki herkes işsiz mi awk abartma o kadar sende 😂
Bak terbisyez yazma it öyle istediğin gibi konuşamazsın benle 😡
Hayvan desem hayvan incinecek
Şu küfür jargonunu bir anlayın ya şahsınıza edilmiş şeyler değil bunlar abartmayın awk 😂
Bak hala yazıyor laham çukuru sokak ağzıyla konuşma it kpk
Bak sen bana hakaret ediyorsun ama ben sana etmiyorum küvezde mi büyüdünüz awk hiç mi küfür duymuyorsunuz hayatınızda 😂
Sana iade ahlaksız
Doktorum. Yıllardır giriyorum. Olabilir yani herkes kafa dağıtabilir
Sanmam
Seni nasıl ikna edebilirler mesela?
Etmeye gerek yok mantıken vakit olmaz ben muhasebeciyim 2 3 sorum için gelirim
Güvenebilirsin tabi ki bende astronotum mesela :D
Tabi tabi filozofum bend e
Niye olmasın canım vardır illaki
Valla doğru sçylüyorum 😂
Ben Pek Güvenmezdim.
Bende sadece yorumlara bakıyorum da anlamsız geliyor burada olmaları
Kesinlikleeee çoğu bilmez bile hadi olsa bile abazalık yaparlar ama düşüpün de düşük ihtimali
Avukat belki de doktor imkansiz
Dimi avukat da öyle sanki he🤣
Yok be avukatlik cok basit
Neden imkansız
Sanmam zamanı yoktur
Düşerse 😁
Cidden doktorum intörn doktor
Hiç sanmam
İster inan ister inanma Allah biliyor doktorum
Branşın ne hocam 🤣
İntörnüm diyorum staj gibi her alanda staj görüyorum
Hım yani ne sececeksin branş kızma hocam yani kalp damarmı Aile hekimi mi kbb mi hangisi
Dermatoloji büyük ihtimalle şu an kadın hastalıklarındayım zor
Hep öyle olur hocam başarılar
hep öyle mi olur bak yalan söyleyecek değilim hala boş yapıyorsun
Tamam hocam sakin şşşş 🤫 🤩mesleki hayatınızda başarılar
Teşekkürler dermatoloji olursam inşallah bi yüz kremi sana bedava tabi yazarım 😂😂
İntörn ben bilirken senin aklında tıp yoktu böyle iğneleyici aşağılayıcı yorum yaparsan kimse sana inanmaz intörnmmüş tamam doktor uzatma işini yap
Güzelce yorum yaparken şimdi atar yapmak da ne kadar karaktersiz ikiyüzlü olduğunu belli ediyor
Ben o mesajı cevabı verdikten sonra fakröettim yoksa iyi niyetli bi cevap alamazdım o saşağılayıcı yorumundan sonra karaktersiz iki yüzlü de sensin bi kadınla nası konuşacağım hakkında en ufak bi fikrin yok neyse ne seninle polemiğe giremem bayyy
Girme zaten benle seviyene inemem bende senin
Evet var
Sen ne iş yapıyorsun
Muhasebe
Kesin öyledir
Ben bişey derdim demsana gerek yok
😁😁😁😁😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç arkadaşım, bu şüpheci yaklaşımını çok iyi anlıyorum. İnternet dünyasında herkesin kim olduğunu anlamak zor. 🤔 Ancak, bazı doktorların veya avukatların burada gençlere yol göstermek, meraklarını gidermek veya sadece günlük hayatın dışına çıkıp farklı konularda sohbet etmek isteyebileceğini de düşünmek lazım. İnsanlar bildiklerini paylaşmayı sever. 🤗 Tıp okuduğun için bilgiyi sorgulaman harika! Her zaman eleştirel ol ama bazen güzel niyetlerle karşılaşabileceğini de unutma. Kariyer yolculuğunda bu sorgulayıcı ruhunu koru. 😊✨