19 güİşinden dolayı geç saatlere kadar mesai yapmak durumunda kalıyorsa nöbete falan kalıyorsa örnek veriyorum hemşire falansa o işinden dolayı bir şey diyemem ama öyle işte ben mesaiye kalayım bugün böyle keyfi olarak şunu yapayım Yok onu istemem devret memurluğunda zaten bir şey diyemem ama o kadar geç saatlere kadar da Özel sektörde bir işi varsa uygun bir iş bulmasını isterim duruma göre değerlendirmek gerekiyor şimdi bu konuda isterim ya da istemem diye genel bir kaide sunmak doğru olmaz Bir de şöyle bir şey var hani iş ortamı önemli çalıştığı ortam önemli yaptığı işler önemli O yüzden net bir şey söylemek doğru olmaz ama en uygun olan sabah gidip akşam gelen bir işe sahibi olmaktır
22 Yorumla- 18 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 çalıştığı kurum da çok önemli her mesleğin belli bir saati olmuyor maalesef
- 18 gü
Kesinlikle
En İyi Cevaplar
Eğitim & Kariyer konusunda 316 cevap paylaştı. ızın vermek olarak gormem ben. hani onun sahibimiyimki. ama tabi soz hakkımız var mı var. sreklilik arz ederse tabi istermiyim hayır. bi bayana da hani cok yakıstırmam bu durumu. burada ince bi cizgi var. tabiki erkeklik dürtülerimiz var. o tarafımda o benim. bana ait diyormu evet. ama beni o konuma sokmaması kendinin akıllı bi kız olarak hanımlık gorevleri icersinde gormesini beklerim bu durumu. hani erkeklere denir ya kocalık gorevlerini yerine getirmiyor. mahkemelerde. kızlarında karılık gorevi bir nevi bu durum. aksam adam seni koklucak opecek yani.
23 Yorumla- 18 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız süreklilik arz ediyorsa aile düzeni olmaz buda sıkıntılara ev içi huzursuzluğa yol açar
18 güYaptığı işe göre değişir.
Eski manitim tasarımcıydı örneğin, oyun geliştiriyordu. Bazen tam konsantre olup çalışınca bırakılmıyor bitirene kadar, sırf yetiştirmek için sabahladığı geceleri bilirim. Bu beni rahatsız etmiyordu mesela, belirli bir mesaisi yok çünkü her an her yerde çalışabilir. İşin zorluğunu ve onun için önemini bildiğimden ses etmezdim, çay kahve atıştırmalık falan hazırlar kendimce destek olurdum.
Farklı bir sektörde çalışıyor ve iş yerinde mesai yapıyor olsaydı ama rahatsız ederdi beni.10 Yorumla
19 güBu sorunun cevabı biraz duruma bağlı, eşimin ne iş yaptığı ve hangi pozisyonda olduğu önemli eğer evlenmeden önce işinin gereği olarak zaman zaman geç saate kadar çalıştığını biliyorsam, sonradan buna saygı duymak gerekir. Bence önemli olan, beklentilerin ve şartların en başından açık ve net konuşulmasıdır yanı insanlar evlilik kararını da bu gerçekleri bilerek vermelidir. En önemlisi karşılıklı anlayış ve iletişim bunlar olduktan sonra geç mesai benim için sorun değil saygı duyarım eşime ve işine
44 Yorumla- 18 gü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
19 güTabikide benden önce evde olması gerekir yoksa işin rengi değişir guzum eğer ki olmuyorsa başka işyerine geçmesini saglarim
12 Yorumla- 18 gü
Sürekli olunca aile ve ev düzeni olmaz
- 18 gü
Aynen geç saatlerde kadının dışarıda olması sıkıntı
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 19 güRahatsız etmez beni.
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 516 cevap paylaştı.
19 güKendini yoracak kadar yapması evet eder. Para için özel bir kurumun eşime böyle davranması canımı tabii ki sıkar. Ha arada yoğunluk olur tamam anlarım ama kalkıpta her zaman her zaman yaparsa orası iyice sıkıntı işte
32 Yorumla- 18 gü
Tabiki öyle
- 18 gü
Kesinlikle
Bu durumda tavrım net olurdu.
Oturup konuşmayı ihmal etmezdim
Fakat Eşini çalıştırıp oturan İhtiyacını gidermeyen bir tip olmadığım için muhtemelen öyle bir sorunum olmazdı...
32 Yorumla- 16 gü
Aaa süpersin 👏👏
- 16 gü
Teşekkürler 👊🏻
17 güMesleği ne? Bu önemli sağlıkçıyım polis, benim gibi gazeteciyse ise mesai arkadaşlarıyla tanıştıkça sorun etmem uyarırım gözüm tutmazsa
Veya haber yazma ve konuları öğretip kendi sektörüne işe sokarım uzaktan çalışsın 😂13 Yorumla- 17 gü
Haha 😂 iyi fikir
- 17 gü
Yani baktım polis asker sağlıkçı değil çalıştığı insanlarıda gözüm tutmadı öğretiriz
- 17 gü
Harikasın 👏👏
Anlayış gösterir, mümkünse ona tardım ederek işlerini kolaylaştırırdım. Ona verdiğim değeri ve sevgimi se böylece daha iyi hissettirmiş olurdum.🌸🍃
21 Yorumla- 18 gü
Harika 👏👏
17 güYaptığı işe bağlı normal ben eve geldiğinde evde olmasını isterim bazı iş meslek gurubu var ay sonu felan gelince mesai yapmak zorunda kala biliniyor birazda karşılıklı güven olması gerekiyor
13 Yorumla- 17 gü
Kesinlikle öyle
- 17 gü
Mesai deyip başka şeyde yapan çok var çalışıyorum adı altında
- 17 gü
Ya illaki ama mesleği de önemli bu durum da , sağlıkçı vss ise bir şey diyemeyiz ki
Çok geç saatlere kadar çalışması beni rahatsız eder , ama kıskançlık sebebi ile degil, yorulacagi için. Fakat arkadaşları ile eğlenmeye gittiği için geç geliyorsa sorun yok
11 Yorumla- 17 gü
Peki 👍
Kimse ömrünü yanlız geçirmek için evlenmez. Kadın olsun Erkek olsun vakitli gitmeli evine. Kocanın dışarıda Kadının evde hem anne hem babalık yaptığı yaptığı bir evliliğin uzun ve mutlu süreceğini düşünmüyorum. Elinde olmayan seplerden dolayı örneğin: Fırında veya Vardiya sistemi ile Çalışıyorsa birey konu tekrar gözden geçirilebilir. Onun dışında çok zor.
44 Yorumla- 19 gü
Demek istediğim eşi çocukları yani ailesi için borçlanmış. Farz edelim ev almış araba almış ya da çocukları okuyor veya çocukların geleceği için çocuklarını özel bir okula veya üniversiteye göndermiş bunlar için de para lazım. Bu durumlarda mesaiye kalması normal karşılaması lazım
16 güBunun izini bile olmaz işi sonuçta mecbur kalmak zorunda mesaiye bişey demezdim tam tersi destek olurdum işten gelince filan
21 Yorumla- 16 gü
Harika 👏👏
17 güErkek için cvb sunolur caliscak tabi onun görevi o çalışmak kadın için hayır akşam evinde olucak onunda görevi akşam evinde kocasını karşılamak 😂
11 Yorumla- 17 gü
Peki
17 güEşim vardiyalı ve 12 saatten fazla çalışıyor. İlk zamanlar onun düzenine ayak uydurmakta zorlanıyordum fakat alıştım. Ama zor bir durum
11 Yorumla- 17 gü
Haklısıniz insanın aile düzeni olmaz
- Eğitim & Kariyer konusunda 671 cevap paylaştı.
u 18 güNeden etsin ne güzel işte diye başladım yazmaya, çünkü masaj diye okudum soruyu artık masaja nasıl ihtiyacım varsa 😃
11 Yorumla- 18 gü
Haha 🤣 ilahi benide güldürdün hee
- Eğitim & Kariyer konusunda 358 cevap paylaştı.
19 güSürekli olamaz tabii ki.👍ayda bir defa belki. Gidip beklerim onu iş yerinin dişinda, onun çıkışını..👍
12 Yorumla- 18 gü
Harikasın 👏👏
- 18 gü
Olması gereken budur yani 👍⚘
Eder. Evli olan bir insanın evine de vakit ayırması, o dengeyi iyi sağlaması gerekir. Her şey iş demek değildir.
12 Yorumla- 18 gü
Tabiki orası öyle süreklilik arz ediyorsa bu durum aile içi huzursuzluğa yol açabilir
u 19 güEtmez, hatta kendisine destek olurdum. Yemek 🍜 yapar götürürdüm.
24 Yorumla- 18 gü
Ne güzel mesai saatleri uzun süre olan bir işte çalışıyorsa anlayış göstermek gerekiyor
- 17 gü
Kesinlikle tatlım. Düşünceli biriyim ben zaten özünde. ✨🥂
- 17 gü
Ne kadar güzel
- 17 gü
@Nisanyağmuru263 teşekkürler ✨
18 güBenim gibi evli olmayanlar bunu dert edeceğini sanmıyorum
18 Yorumla- 18 gü
Evli olsaydın peki tepkin ne olurdu
- 18 gü
Kalmasını istemezdim
- 18 gü
Neden peki
- 18 gü
Kotu bir cagda yasıyoruz iş arkadaslarıda kotu olabilir ısten cıktıgında kardılastıgı ınsanlarda bu guvensızlıkten dolayı olan bır sey degil cevresel faktörlerden dolayı ve konu uzar gıder aslında
- 18 gü
Haklısınız özellikle bu devirde
- 18 gü
Kesinlikle bazen erkek olduğumuz halde sokakta yurumeye korkuyoruz tınercısı balicisi metcisi derken bunu düşünmek ayrı bırde ıs arkadaşları ne kadar duzgun ınsanlar bu sadece bayanların calıstıgı bır ofıs bile olsa bu sekilde aslında komplo teorileri artarsa artar
- 18 gü
Çok güzel ifade etmişsin gerçekten eline emeğine sağlık 🙏🌺
- 18 gü
Teşekkür ederim
- Eğitim & Kariyer konusunda 334 cevap paylaştı.
18 güHayır, rahatsız etmez.
Eve para lazım 😅
İkimiz birlik olup çalışırdık.
14 Yorumla- 18 gü
Hayat şartları zor canım, iki kişi çalışmayınca bir yere varılmıyor maalesef, ama belirli iş saatleri arasında çalışmak aile düzeni ivin daha sağlıklı olacaktır
- 18 gü
Kesinlikle ablam
- 18 gü
👍🌸🥰
- 18 gü
🥰🌸
Olsaydı ederdi mümkünse insan saatinde geleceği bir iş olsun ya da bulsun isterdim
12 Yorumla- 18 gü
Peki
19 güİş mesaisi ise sorun yok ama başka işler dönüyorsa o zaman yer yerinden oynar.
12 Yorumla- 18 gü
Orasıni Allah bilir 😂
- 18 gü
Evet ablam 😂
- Eğitim & Kariyer konusunda 965 cevap paylaştı.
19 güBi zahmet bana da zaman ayırabilsinn sürekli mesai yapması bir süre sonra şüphelendirir de
11 Yorumla- 18 gü
Sürekli oluyorsa bu durum evet rahatsız edici olur
Ben eşimi çalışmasını istemezdim ula kıyamam yani böyle bir şey olamazdı
11 Yorumla- 18 gü
Vayyy 👏👏
Beni edemez efendim, 8 saat 3 vardiya gece gündüz değişiyor benim işim böyle..
19 Yorumla- 18 gü
Kolay gelsin 🙋
- 18 gü
Rica ederim efenim
- 18 gü
Aaa öylemi rabbim kolaylık versin inşallah 🙏 zor olmuyor mu böyle
- 18 gü
Haklısın insan neye alışmıyor ki rabbim çalışma gücü versin inşallah 🙏
- 18 gü
🙏🌸
Gizli Üye(18-24)17 güBundan sonra mesaideyim yalanlarına inanmıyorum canım ya en son inandığımda başkasının koynunda buldum onu o günden beri de ayrıyız boşadım ✨
21 Yorumla- 17 gü
Doğrudur canım haklısın insan ister istemez şüpheye düşer birde sürekli olunca güven sarsılıyor haliyle
Benim kendi işim 12 de bittiği günde oluyor eşim sorun çıkar miyor mesai olsa da durum aynı olurdu
Fakat sürekli aynı olursa o zaman bişey diyemem
13 Yorumla- 18 gü
Haklısıniz işiniz gereği geç saate kadar çalışmış olmanız gerekiyorsa anlayışla karşılamasi gerekiyor zaten
- 18 gü
Kesinlikle öyle maalesef 😌
Gizli Üye(36-45)18 güİşinin gereği ise zorunluluk ise mecbur katlanacagiz ama ben özlerim onu beklemişim akşama kadar bu yüzden olmaz derim
11 Yorumla- 18 gü
Haklısınız
Eğitim & Kariyer konusunda 526 cevap paylaştı. Evet rahatsız edebilir her iki taraf için de geçerli bu
12 Yorumla- 17 gü
Hangi konuda rahatsızlık duyarsın
Gizli Üye(30-35)16 güİsteyerek mi oluyor istemeyerek mi ona da bakmak lazım bence...
11 Yorumla- 16 gü
Tabiki yaptığı meslek gurubu da önemli
kalkar iş yerine gider o çıkana kadar dururum arabam var alırım arabamla eve gitmek isterse eve karnı açsa restorana götürürüm bi de hatuna yemek mi yaptırıcam bende yaparım ama anca pilav makarna süt çorbası
116 Yorumla- 18 gü
@r_engarenkyollar çekemeyip engelleyebilirsin yorumlarımı silmekle uğraşma bu ne kudurma
- 18 gü
@Eyşanım ben senin yorumlarıni engellrmedim hanımefendi muhtemelen modetörler kaldırıyordur , kıskanma derken farkında isen benim sorumdasin öyle bir şey olsa engellerdin zaten her yoruma salça oluyorsun birde
- 18 gü
@Eyşanım hanimefendi ben kaldırmadim yorumunuzu burada yaptığıniz yorumun farkında bile değildim , önceki yorumda da büyüğünüxe karşı üslûpsuz konuştugunuz için nazikçe uyardım saugiya davet ettim
- 18 gü
Ben burada bir fenomenim soru sahibiyim oyuzden bu tarz şeylerle uğraşmam , ben günde kaç doru açıyorum, kaç insana yetişiyorum ama sayfamda kimseye saygısızliga tartışmaya da müsade etmem
- 18 gü
- 18 gü
Çünkü yeni açtığım soruda dönüşler yapıyorum burada ne olup bitiyor bilgim yoktu onu anlatmaya çalışıyorum, üye arkadaşımız tabiki sizinle sohbet edebilir seviyeli bir şekilde tartisabilir ki ben o tur şeylere müdahale etmem kavga olmadığı sürece
Gizli Üye(30-35)19 güizin derken? Her şeyi bilerek evlenmişse, mesaiye kalmak için de eşine sormayacak. Ay soruya kıl oldum. Sahibin mi o senin? İzin vermese kaç yazar? Aldığın maaşı aylık eline verebiliyorsa izin vermesin. Veremiyosa lanet olası fakir çenesini kapatacak
00 Yorumla
18 güDurduk yerde sorun çıkarma mesai gerekliyse napsın garıbıim, bütün fedakarlıklar senin daha rahat hayat surmen için güzel gözlü
16 Yorumla- 18 gü
Haha 😂 teşekkür ederim ama bu soru benimle ilgili bir konu değil genel olarak sordum sadece fikirlerinizi merak ettim
- 18 gü
Rica ederim, durust olmak gerekirse soruda sen ve ben olarak dusundumm🙈🙈🙈
- 18 gü
Haha 😂 ilahi benide güldürdün hee
- 18 gü
Empatı önemli, ayrıca gulmek güzel buda sana yakişiyor
- 18 gü
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 18 gü
Rica ederimm gül yüzlü
17 güİster istemez bir şüpheye veya yalnızlığa düşerim
21 Yorumla- 17 gü
İllaki öyle birde sürekli oluyorsa bu durum rahatsız edici olabilir
15 güHayatta en sinir olduğum şeydir gece ben nie evde tekim
11 Yorumla- 10 gü
Sürekli olunca güven de sarsıyor birde
15 güOlgun bir tavırla kısaltabikeceiği max saate çekerdim
11 Yorumla- 10 gü
En güzeli 👍 birde sürekli olmuyors hoş karşılamak gerekiyor işi sonuçta
Çok yapıcak bişey yok işi sonuçta ama beraber vakit geçirmekte isterdim
11 Yorumla- 17 gü
İllaki kim istemez ki
17 güSorun olmaz iş bu çalışıyor. Tabi her gün her günde değil
14 Yorumla- 17 gü
Kesinlikle öyle
- 17 gü
Aynen Allah kolaylık versin hem iş ev kolay değil kadınlara. Hadi biz sadece işle uğraşıyoz da. Kadınlar ev iş çocuk zor valla. İyiki anam erkek doğurmuş beni.
- 17 gü
Hemde çok zor teşekkür ederim 🙏🌸
- 17 gü
Rica ederim ne demek. Gerçekler
18 güEşler çalışacakları zamanı Beraber karar vermediler
11 Yorumla- 18 gü
Tabiki öyle 👍 mesleği bunu gerektiriyorsa anlayışlı olmak gerekiyor
Mesai yapıyorsa neden rahatsız etsin rahatsız etmez
11 Yorumla- 18 gü
Harika 👏
Kendim de geç saate kadar çalışmak zorunda kalabiliyorum. Sorun yapmam gibi
11 Yorumla- 18 gü
Yaptığı mesleğe göre anlayış göstermek gerekiyor
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
18 güBu sadece bizim ülkemize ait bir hadise. Elin yabancısı akşam 19 da kapar dükkanı gider bizde öyle mi. Nalbur bile gece yarısına kadar açık. Bence o abiler evden kaçıyorlar
00 Yorumla
15 güOna göre evleniyoruz sonuçta rahatsız oluyorsan evlenmezsin en başta
02 Yorumla- 15 gü
İllaki öyle , birde mesleği bunu gerektiriyorsa anlayışlı olmak üzere
- 15 gü
Gerekiyor
Bu hayatı seçtiysem eleştirme hakkım olmaz lakin bu durum iki taraf içinde geçerli
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 664 cevap paylaştı. Eder her zaman böyle olursa
11 Yorumla- 17 gü
Evet biraz sıkıntı olur sürekli olarak devam ederse
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,2b cevap paylaştı.
17 güYorucu olabilir ama sorun etmem
11 Yorumla- 17 gü
Ya illaki öyle mesleği bunu gerektiriyorsa anlayışlı olmak gerekiyor
Yani para kazanıyor? Ben de kazanıyom? Yani... bruh 🗿
10 YorumlaO değilde kadın o bardağı sayfaların üstüne koymuş içim gitti
11 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 801 cevap paylaştı. evet yalnız olmak, eşimin yanımda olmaması rahatsız ederdi.
11 Yorumla- 17 gü
Size göre uzun saat nedir peki? 8-9 gibi mi mesela
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
19 gübende 05:30/23:00 çalışıyorum benim hatunda öyle olursa kuvvetle muhtemel benim yanımda olacak sıkıntı olmaz
00 Yorumla
19 güEee illaki rahatsız eder
11 Yorumla- 18 gü
Sürekli olunca ev düzeni olmaz zaten
Eğitim & Kariyer konusunda 631 cevap paylaştı. Çalışmadığı için sorun yok 😅
14 Yorumla- 19 gü
Çalışsaydi eder miydi peki
- 19 gü
Peki 👍
Neden izin vermiyim bunu zevkinden yapmıyorya veya neden rahatsız etsin bu beni
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 305 cevap paylaştı.
16 güEş kişisinden izin mi alınacak bir de, geç saate kadar mesai yapmak için?
00 Yorumla
18 güSürekli olursa rahatsız olurum. Geçim derdimiz yok, gel birlikte uyuyalım biraz ara ver derim.
00 Yorumla
18 güÇalışmanın da saati olmalı eşe sevgiliye zaman ayrılmalı
00 YorumlaEşim geç saate kadar mesai yaparsa: Çocuklarım annelerinin suratına tükürür.
00 YorumlaBu devirde geç saate kadın falan asla. Eşimi sokakta mı buldum.
00 YorumlaYok etmez Zaten eşim de yok çalışsın sabahlara kadar
00 Yorumla
18 güayın her günü mesai olur ise şüphe uyandırır hem erkek hem kadın için
00 Yorumla
18 güOndan sonra aldatmalar çok arttı… bi yere kadar çekilir sonra yollar ayrılır
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
19 güEvde çalışması için ortam hazırlarım. Evde yapsın mesaisini.
00 Yorumla - Devamını Gör (89)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 