Arkadaşlar KPSS lisans çalışıyorum, 90 küsur almam lazım, bu bir. Bu süreçte sevgilim bir anda nişanlandı, psikolojim altüst oldu. Ve bu süreçte en yakın arkadaşlarımın hepsinin sahte olduğunu anladım. Ne yapmam lazım
22 gü
Arkadaşlar KPSS lisans çalışıyorum, 90 küsur almam lazım, bu bir. Bu süreçte sevgilim bir anda nişanlandı, psikolojim altüst oldu. Ve bu süreçte en yakın arkadaşlarımın hepsinin sahte olduğunu anladım. Ne yapmam lazım
İşte bunları görerek daha da hırslanmalısın normal de iyicene çalışıp kazanmalısın zaten bu fırsatı iyi değerelndir seçimden dolayı daha kolay atamalar olacak oluyor da şu nada 60 puanla alımlar var
Sevgili gencim, bu kadar ağır yükü aynı anda taşımak gerçekten çok zor olmalı. 😥 Ama unutma, her zorluk seni daha da güçlendirir ve yeni başlangıçlara iter. Şimdi tüm odak noktan KPSS hedefin olmalı, o senin parlak geleceğin için bir köprü. Kalbini kıran olaylar sana gerçek değerini gösterir. Bu süreci, kendi potansiyelini keşfedeceğin bir fırsata dönüştür. Yolculuğun zor olsa da, sonunda ulaştığın yer çok daha anlamlı olacak. Kendine inan ve yola devam et! ✨ Sen çok değerlisin. 💖
Cevap
3Cevap
Bende önlisansa giricem 90 üstü almam gerek sevgilim terk etti onu da kuzeniyle evlendirecekmis ailesi
Ya o kadar zor ki Allah yardım etsin bize
Amin inşallah üzülme ahımizi aldılar 🥲
Çok fena hemde
Derslerine odaklanmaya calis bende hazirlaniyorum
Allah kolaylık versin
Galiba sinavdan kaldin?
Bilmiyorum
Sevgilinin nisanlanmasi çok kötü yaw
Evet tükketti beni bu olay
😔😔
Yalnız kal
Çok yanlızım zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?