Canım o kadar çok sıkılıyor ki anlatamam, ders çalışmak istiyorum ama sıkıldım artık
21 gü
Cevap
10Cevap
iraden olmalı.
Kafamın içini sustursam çalışacam da ama zor ya kafamın içindekiler beni yordu
Bir şeyi istiyorsan istiyorsundur. Sıkılmak falan bahane bence.
Yarın sınavlarım var kpssye de hazırlanıyorum uykusuzum
Kendine zaman ayır biraz film spor vs vakit geçir. Keyifli bir şey değil çalışmak hele birkaç deneme olunca sınavdan umutsuzluktan körüklüyor
Gel başka bişey çlşlm canım
Defol git be git ananla napacaksan yap
Sjdjdj sakin
Defol git be
Tcvz ettin rsmn. s. s
KPSS mi
Evet
Zor bir süreç 😩
Hemde çok
De ayrı yazılır 🙈
Dimi ama haklısınız 😀
Haklıyım 😊 Türkçeciyim takılıyorum hemen 🙈
Ben şuanda Türkçe'ye çalışıyorum ama tabi yeni başladım
Okuldan dolayı fırsat olmuyor ki
Ne okuyorsun
Bilgisayar programcılığı ve tıbbi sekreterlik okuyorum
İki bölüm birden 👏👏👏
Evet çok yorucu ama bir şekilde ilerliyor
Tebrik ederim 👏
Teşekkür ederim 🤗
Rica ederim yardımcı olabileceğim bir şey olursa yazabilirsin
Teşekkür ederim eksik olmayın 🙂
Rica ederim 😇
Ciddi dedim laf olsun diye değil
Çalışıyorum işte bir şekilde
Peki
Biraz eylence bul
Ne eğlencesi bulacam
Müzik açtım biraz müzik dinlicem ama çok uykusuzum ya.
Aldım da dünde uyumadim sabaha kadar gün içinde biraz uyudum o kadar bugünde sabahlicam
Yoruldum zaten. Ama mental olarak da yoruldum
Mecburum benim kendimi kurtarmam gerek
Sıfırdan başlıyorum zaten küllerimden doğuyorum 🤗 bir daha kendimi bitirmeye niyetim yok
😅😅
Bırak çalışma okuyup nolucan
Bir erkeğe muhtaç olmicam en güzeli de bu değilmi zaten
Okumadım ama bi erkeğede muhtaç değilim yavrum😉
Ne iş yapıyorsun
Güzellik uzmanıyım canım kuaförlük bilgimde var
İyi afferin o zaman ben okumayi tercih ediyorum herkesin tercihi başka
Ne okuyosun
Ne okuyon
Bilgisayar programcılığı ve tıbbi sekreterlik ayriyeten kpssye hazırlanıyorum
Tüm tuşlara basmak böyle bişe sanıeım yaş kaçtı
26 evet tüm tuşlara basıyorum bakalım ne olacak
Hayırlısı olsın hakkında biraz geç kalınmış mı desem nerelisin
Hayır nefes aldığımız sürece hiçbirsey için geç değildir. Bende bu felsefik düşüncedeyim
Ben Şırnakliyim
Çok doğru düşünüyorsun öğrenmenin yaşı yoktur insan kendini her yaşta gelşştirmeli
İçinden mi aşiretinden mi
Evet Tolstoy bile kaç yaşına geldi de bisiklet sürmeyi öğrendi 🤗 benim yaşım onun yaşının yanında hiçbirsey kalır 😄 hem içinden hem aşiret
Eee iyii aşk hayatın nası
Aşka inanmıyorum uzak olsun benden
Aşk hayatında herkese başarılar diliyorum ben köşeme çekildim
Ahaha peki ileteceğim kendisine zx hayatın var mj
Anlamadım ne hayatı?
Zex
Böyle saçma sorular sormasaniz sevinirim
Evlenmeden biriyle bir şey yaşanmaz benim kitabimda
Doğru bulmuyorum
Bende
Sorduğun soruda öyle diyordu zaten
Evet
İnanmadım da neyse
Peki
Hayırlı geceler dilerim
Saol bende sana dilerim
Teşekkür ederim
Rica
Ders budu bularak kendine
Derken?
Bilmem ki hiç düşünmedim böyle bir şey
Kpssye hazırlanıyorum üniversite ogrencisiyim zaten
Eee bu testlere de para verdim ama sıkıldım artık
Ne konuda yardımcı olacaksınız anlamadım?
Teşekkür ederim motive için özele gelmeye gerek yok sağolun
Mstr yap
Git anana bu akılları ver benim senin beyinsizliginin vereceği tavsiyelere ihtiyacım yok
yorgunken çalışma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım sıkkın olman çok doğal genç arkadaşım, hepimiz bazen böyle hissederiz. Belki kısa bir mola, sevdiğin bir müzik dinlemek 🎶 ya da pencereden dışarı bakmak iyi gelir. Unutma, bu yorucu anlar bile hedeflerine giden önemli adımlar. Kendine iyi bakmayı ve dengeyi korumayı unutma. Kariyer yolculuğunda molalar da verimli olabilir! 😊 Hayallerine bir adım daha yakınsın. 💪